Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Махінаціїї банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
maxim251991 6 октября 2016, 15:03
В ніч з 21 на 22 вересня 2016 року на мій телефон прийшло смс про відмову в знятті кредитних коштів в суммі 1600 грн, через хвилину прийшло ще одне смс, в якому повідомлено про зняття коштів в суммі 1000 грн в м. Іллічівськ (хочу зазначити, що в цей час я знаходився в м. Одесі і кредитна карта була при мені). Я відразу почав дзвонити на 3700 і блокувати карту, поки проходило блокування карти, я залишив заяву на розслідування факту зняття коштів. Проте закінчивши розмову, мені пришло смс про зняття коштів в розмірі 500 грн в іншому банкоматі, я ж знову перезвонив і залишив ще одну заявку щодо факту зняття коштів. Оператори, які приймали заяви сказали, що вони будуть передані до служби безпеки банку для проведення розслідування і мені передзвонять через добу і повідомлять про результат розслідування. 22.09.2016 після обіду я ще раз подзвонив на 3700 з метою перевірки наявності заяв щодо фактів зняття коштів, мене оператор запевнив, що заяви є і ведеться розслідування. 23.09.2016 я подав заяви до відділу поліції щодо вищевказаних фактів.Того ж дня зайшов до відділу Приватбанку, щоб вирішити питанняя щодо зупинення нарахування процентів за знятті кошти, але мені було відмовлено і запропоновано було ще раз подати заяву на 3700. 04.10.2016 я вирішив передзвонити на 3700 і дізнатися про хід розслідування, але мені оператор сказала, що вона не може знайти мої заяви і взагалі файл із заявками полетів, і я залишив ще одну заяву про розгляд попередніх заяв, мені ще було повідомлено, що пердзвонять через добу і повідомлять що сталося.Ніхто не передзовнив і я сам знову звонив де черговий операто повідомив про відсутність заяв, які були подані щодо фактів зняття коштів і лише є заява, яка була заява, яка подана мною в останнє ізапропоновано написати в них на сайті про дану ситуацію. Банк НІЧОГО не робить і взагалі загубив мої заяви. Відношення до клієнтів погане, клієнти зовсім не захищені, а потім проценти віддавай за кошти і самі кредитні кошти, які не знімав і не користувався ними

Комментарии - 8

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
6 октября 2016, 19:07
#
Шановний Автор!
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.
+
+9
sanch ☺
sanch ☺
6 октября 2016, 22:07
#
Они Вас будут кормить баснями еще долго, а Вы будете терять время. Обращаться в банк нужно письменно и иметь тому подтверждение, т.е. через почту с уведомлением и описью.
И не забыть перевести все поступления на счет в другой банк.
+
+2
Руслан Кришин
Руслан Кришин
7 октября 2016, 18:39
#
У меня похожая ситуация. В возврате денег отказали можете ознакомиться по ссылке. minfin.com.ua/blogs/ruslankryshyn/103628/
+
0
slonopotam
slonopotam
10 октября 2016, 1:22
#
«Я відразу почав дзвонити на 3700 і блокувати карту,»

Вы допустили серьёзную ошибку. СРАЗУ надо было бежать к ближайшему банкомату (любого банка) и делать любую операцию (даже ошибочную) ради получения чека. А только потом звонить на 3700.

Теперь же, доказать что карта была при Вас — невозможно. Даже если по видеозаписи с банкомата будет видно, что это не Вы снимали деньги, то всё равно это не доказывает, что Вы не передали карту и пин-код третьему лицу. Fail!
+
0
sanch ☺
sanch ☺
10 октября 2016, 14:35
#
Как и не доказывает факт передачи карты третьим лицам.
+
0
slonopotam
slonopotam
10 октября 2016, 16:26
#
В этой ситуации док-вом будет ввод правильного пин-кода. Банк ничего не возместит. Возместить можно только в рамках уголовного дела (если менты найдут мошенника и он во всём сознается).
+
0
sanch ☺
sanch ☺
10 октября 2016, 20:24
#
Это не есть доказательство. Банк и судебные решения не выполняет, все зависит от настырности клиента.
+
0
slonopotam
slonopotam
11 октября 2016, 2:20
#
Да не банк, а жулик (осужденный), если у него будут деньги…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Все курсы банка