anatoly100477 anatoly100477
11 августа 2016, 11:54
1
Користувався карткою голд багато років, в червні нарахували проценти (вперше за весь час користування), передзвони банк мені пояснили, що я вніс не повну суму тому і нарахували такий процент не за залишок, а за всі кошти якими користувався в лімітному періоді. Погасив і поклав трохи більше. 1 серпня знову нараховують проценти, знову дзвоню до кол центру — пояснюють, що я вийшов ще тоді з лімітного періоду і тому за витрачені кошти до погашення, знову нарахували і сказали щоб відновився лімітний період треба було користуватися карткою (після погашення не користувався). Спитав чому мені не пояснили — відповідь — (ми нє обязани вам обяснять, чітайтє договор), скаргу не прийняли тому, що я сам винний. Картку закрив, хоча використовував в лімітний період з погашенням 20000-30000 грн. Не приємно за таке відношення до клієнтів

Комментарии (5)

+
0
LolaFerretess
LolaFerretess
11 августа 2016, 12:54
#
«вніс не повну суму тому і нарахували такий процент не за залишок, а за всі кошти якими користувався в лімітному періоді» — спасибо за отзыв, было полезно узнать, как это работает.
+
0
Сергей Остапчук
Сергей Остапчук
11 августа 2016, 13:53
Киев
#
+1) Льготный период очень опасен:) «щоб відновився лімітний період треба було користуватися карткою „
+
+10
428488
428488
11 августа 2016, 13:34
http://vk.com/kotericsson
#
Согласно букве закона все правильно. наши люди сначала подписывают какие попало документы, а потом удивляются почему им тосё не объяснили. вы документы подписывали? подписывали. вас заставляли подписывать документы под дулом автомата или чё? все в рамках условий договора. все споры в пользу банка. при любых спорных ситуациях приватбанк не виновен. вы сами никогда не читали условий договора, где тщательно изложены сотни различных хитростей и уловок в пользу приватбанк. так что все ваши претензии безосновательны, условия договора соблюдаются.

если даже вы читали условия договора, то они ежемесячно меняются в пользу приватбанк, следовательно клиент все равно будет в проигрыше.

несмотря на постоянные проблемы и головняки большинство клиентов из приватбанка не уходит, терпят в ожидании чуда. вы терпилы. какие вопросы к рпиватбанку если вы сами себя не уважаете. мыши плакали, кололись, но продолжали грызть кактус.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
11 августа 2016, 18:34
ПриватБанк
#
Доброго дня!
На жаль, вказаних даних недостатньо, щоб вирішити Ваше питання. Опишіть, будь ласка, більш детально на нашу пошту help@pb.ua обставини інциденту, вказавши посилання на відгук та контакти для зворотнього зв'язку, щоб ми могли перевірити інформацію та надати консультацію по Вашому запитанню.
З повагою, ПриватБанк
+
0
sanch ☺
sanch ☺
11 августа 2016, 19:27
琚 灏
#
«… скаргу не прийняли тому, що я сам винний ...» — это явное нарушение ЗУ «про звернення громодян».
«Картку закрив, ...» — закрываются открытые счета, а то что Вам закрыли карту, ровным счетом ничего не означает.

Постарайтесь всем знакомым рассказать о негативной стороне этого банка, хотя бы ради справедливости.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться