Остап Смолинець Остап Смолинець
24 июля 2016, 11:19
3
Хотів придбати товар на суму 3500грн у інтернет магазині по послузі миттєва розстрочка на два платежа, заради меншої комісії.Послуга у мене доступна і ліміт на покупки надається 5000 грн. При оформленні замовлення система блокує 2 платежа і вспливає підказка що можливе оформлення лиш на 5ть платежів.Вважаю це обманом і шантажем.У описі послуги написано від 2х місяців, а не від 5ти, також при оформленні замовлення у кредитному калькуляторі вказано від 2х місяців. Оператор колл центру внятного пояснення не дає.

Комментарии (4)

+
+16
428488
428488
24 июля 2016, 11:59
http://vk.com/kotericsson
#
Цитата «Вважаю це обманом і шантажем»
***
натомість приватбанк вважає це виконанням умов договору. оскільки ви самі ніколи не читали умов договору, де ретельно викладены сотні різних вивертів на користь приватбанк, то всі претензії безпідставні. якщо навіть ви читали умови договору, то вони щомісяця змінюються на користь приватбанк, отже клієнт все одно буде в програші.
+
+4
andyz
andyz
24 июля 2016, 17:48
Kiev
#
Проблема возникает из-за маленького размера кредитного лимита, т.к. он здесь тоже участвует

т.е. лимит на покупки в рассрочку у вас 5000 грн., а кредитный лимит (допустим) — 500 грн.

вот система и не позволяет (у меня было то же самое и точно так же операторы не могли внятно объяснить, в чем дело, пока третий оператор на 3700 не разъяснил как одно с другим связано.

именно поэтому вам предлагают разбить рассрочку на большее количество частей (т.е. платежей) — чтобы вписаться в размер кредитного лимита по карте, т.к. в случае, если вы вовремя не оплатите (забудете, например), то автоматический платеж должен списаться с ваших кредитных денег, коих не может быть доступно меньше, чем размер кредитного лимита.

отсюда и проблема
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
25 июля 2016, 20:00
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Шкодуємо що Вам довелося зіткнуться з цією ситуацією. Кількість допустимих мінімальних платежів встановлюється торговою точкою, а також відповідними обмеженнями за цією послугою з боку банку. Ви можете використовувати послугу на умовах які відображені на сайті оформлення товару. У разі виникнення додаткових питань, направте, будь ласка, на help@pb.ua контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Volodymyr Solodukha
Volodymyr Solodukha
26 января 2017, 9:09
Львів
#
Доброго дня.Людонькумови міняють як хочуть.людонькии не звязуйтесь з приватбанком та з послугою Миттєва розтрочка, дуже велика комісія за послугу, Придбав товар на суму 7999гр, оплатив 5 платежів, захотів погасити за рахунок кредитних коштів достроково+4%, я погодився, подав заявку, але мені перезвонили та сказали що з грудня 2016 року умови змінились.тобто умови змінили без мойого відома.тепер дострокове погашення тільки за рахунок власних коштів, тепер доведеться платити щомісяця великий% та за комісію за послуги 230гр.грабйож!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться