×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Mariana12
- 14 января 2016, 10:25
- Мар'яна, Львів
Доброго дня! Вже кілька років користуюсь Приват24. Нещодавно вперше зайшла з телефона. Для перевірки сайт запросив пін-код, номер картки, але зрештою я змогла здійснити запланований переказ коштів. Після того, як спробувала вийти з сайту, з«явилось віконце, де вимагалось внести якісь зміни, а саме вписати ІР-адресу. Просто закрити його не вдавалось. Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт! ( І хоча там було написано » якщо ви не розумієте, що це таке — пропустіть цей пункт", і я намагалась його пропустити...) Через кілька днів я спробувала зайти в Приват24, але постійно пише, що не вірний пароль. Кілька разів його змінювала, так як говорили співробітники банку, мене постійно переадресовували від одного консультанта до іншого, але проблему так і не вирішили! Чи є у вас технічні працівники, які розуміють, як цю помилку виправити? Як до них потрапити? Консультанти з 3700 крім зміни паролю, на жаль, більше нічого запропонувати не можуть! Наперед вдячна за відповідь!
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 14 января 2016, 12:02
- #
Добрий день, Марина!
Дозвольте нам докладніше розглянути Ваше питання. Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ru, посилання на цей відгук і номер телефону, який є логіном для входу в Ваш аккаунт Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте нам докладніше розглянути Ваше питання. Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ru, посилання на цей відгук і номер телефону, який є логіном для входу в Ваш аккаунт Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Доброго дня! За Вашою порадою, 14 січня 2016 р. я надіслала листа на Вашу адресу. До цього часу я не отримала відповіді, проблема не вирішена. Чи можу я взагалі розраховувати на те, що працівники Приватбанку будуть розглядати моє питання? І скільки часу потрібного цього очікувати???
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |