Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.05 | 43.05 |
USD | 38.9 | 39.5 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. Богдана Хмельницкого, 84
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке.
На данный момент действуют единые условия досрочного расторжения для всех сроков вклада — проценты выплачиваются по ставке «До востребования» (0,01% годовых) на всем сроке депозита.
Если Вы уже получили проценты, начисленные по полной % ставке, то излишне выплаченные проценты вычитаются из суммы вклада при возврате депозита.
Хотим заметить, что шаблон договора указан на нашем сайте: https://privatbank.ua/ru/depozit, в котором описаны действующие условия вкладов.
Также, на сайте указана краткая информация по вкладу, с которой Вы можете ознакомиться по ссылке: https://docs.google.com/document/d/1TUT9MK8E9jHEk1WHnsyqgqWWXqA5JFLnqRFzTfvpfD8/edit
С уважением, ПриватБанк.
У консультанта поинтересовался, берётся ли банком комиссия за пополнение и показал карточку.
Сказала, что нет.
Пополнил, оказалось, что комиссию таки Приват с меня снял.
В итого другой менеджер этого же отделения сообщил, что комиссия таки берется.
Подобные случаи в Привате происходят со мной очень часто.
Если бы я заранее знал, что с меня снимут комиссию, я соответственно свою карточку не пополнял таким способом.
То есть, на лицо явные признаки отсутствия у Привата профессиональных работников.
Приват наберите людей, которые не будут обманывать ваших же клиентов. Или же сначала правильно учите своих сотрудников, а уже потом допускаете профессиональных работников до клиентов.
На порталі ПФУ також вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку.
Але…
На моїй картці Приватбанку грошей нема, велика проблема з комунікацією з Приватбанком, практично неможливо дозвонитися до «живої людини».
У моєму відділені Приватбанку у м. Києві змогли тільки дзвонити у колцентр, що і я дзвонила, та оформити заявку, через мій же приват24?! Щось більше вони сказали, що зробити не можуть — тобто нічого, що я могла б зробити і сама — додаткових допомоги та сприяння ніяких.
На мою офіційну заявку Приватбанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічіть офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку, також сумма пенсії за Лютий вже врахована ПФУ у мій дохід за 2024 рік.
Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів.
Дивним чином вони підтвержують, що гроші нараховані (не зрозуміло якім чином вони це бачать, якщо грошей нема???), але не сплачені (пераховані) ПФУ ігноруя те, що за інформацією ПФУ — гроші ВИПЛАЧЕНІ і мають бути на картці.
В ПФУ — розводять руками і радять звертатися до суду, що я і маю намір зробити як юрист з 25-річним стажем,
Якщо найближчим часом моє питання не буде вирішено я також буду вимагати відшкодування від Приватбанку за прострочення виплати пенсії на тепершній час вже на 8 днів плюс моральна шкода; окрім цього, я маю намір поширити інформацію про цей ГАНЕБНИЙ випадок на всіх можливих інформаційних ресурсах, включая телебачення.