ВХОД
Вернуться

Глюк банкомату

andrey15 andrey15
19 ноября 2015, 15:54
без оценки
От халепа. Сьогодні намагавсь зняти готівку і типу операція вже пройшла, а потім глюк і написало, що банкомат не працює з технічних причин. І не зрозуміло, гроші з рахунку списались чи ні. А в нас тут на все про все тих банкоматів аж два штуки, далеко йти до іншого… завтра зранку подивлюся і дуже сподіваюсь, що гроші будуть на місці.
Ответ банка
Platinum Bank
platinumbank
platinumbank
19 ноября 2015, 18:17
Доброго дня. Будь ласка, проінформуйте, Ви намагалися зняти кошти в нашому банкоматі? Якщо так — повідомте адресу та час виконання операції. Чи було Вам надано чек після операції?

Щоб перевірити стан рахунку Ви можете скористатися інтернет-банком PtClick. Намагались?

Комментарии (6)

+
0
andrey15
andrey15
20 ноября 2015, 14:56
#
Чек не видало, тільки картку віддало.
через PtClick не перевіряв, бо в цьому не дуже розуміюсь
+
0
platinumbank
Ответ банка
platinumbank
20 ноября 2015, 16:10
Platinum Bank, Киев
#
Тоді є альтернативний варіант.
Ви можете звернутися до контакт-центру банку за номером 0 800 308 308 (дзвінки безкоштовні). За допомогою голосового меню чи послуг оператора Ви зможете перевірити баланс.
+
0
andrey15
andrey15
20 ноября 2015, 16:51
#
А що якщо грошей нема?
+
0
platinumbank
Ответ банка
platinumbank
23 ноября 2015, 09:08
Platinum Bank, Киев
#
Andrey15, в такому разі необхідно надати ті дані, про які ми зазначали в пості раніше (адреса банкомату, дата операції, наявність будь якого чеку по операції).
+
0
andrey15
andrey15
23 ноября 2015, 12:29
#
Все ок, перевірив рахунок пізніше, гроші на місці. Дякую за реакцію і допоомгу.
+
0
platinumbank
Ответ банка
platinumbank
24 ноября 2015, 08:02
Platinum Bank, Киев
#
Ми раді, що змогли бути корисними.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд