ВХОД
Вернуться

протягом трьох місяців намагаюсь безрезультатно отримати ВЛАСНІ кошти ,які мала необережність довірити даному банку,що гаранотовано мені Законом «Про банки і банківську діяльність»

flamingoo flamingoo
12 июня 2015, 09:53
без оценки
Це якась закрита контора строгого режиму… спілкуватись дають максимум з представником кол-центру… на прохання надати РОБОЧИЙ, не ПРИВАТНИЙ телефон чи email живих працівників, з якими можна було б обговорити фінансові питання посилають на email-автомат, який живі люди взагалі не читають… а та же програма-автомат зразу штампує стандартні відмови… при намаганні поспілкуватись про повернення моїх особистих коштів, які я, так розумію, банк пропонує подарувати йому, з начальником відділення, отримала лишню порцію зневаги і негативу… з насмішкою мені повідомили, що може колись… у невідомо якому майбутньому, може, я й отримаю назад… а може й ніколи… от думаю куда податись… зі скаргою… до представників банку достукатись неможливо
Ответ банка
Platinum Bank
16 июня 2015, 11:55
Доброго дня.
Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження про роботу банку. Запевняємо Вас, ми завжди відкриті до спілкування.
Проте прямі міські номери відділення ми не використовуємо для вхідних дзвінків та отримання консультації, для цього у нас є команда операторів контакт-центру. Однак, у відділенні менеджер завжди готовий надати Вам свою візитівку із мобільним номером для подальшого зв’язку та отримання будь-якої інформації клієнтом.
Описана ситуація спілкування із начальником відділення зовсім не схожа на пересічну. Для надання предметних коментарів нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за інформацію про адресу відділення, дату візиту та номер Вашого депозитного договору. Дякуємо.

Комментарии (5)

+
+1
ab151088
ab151088
12 июня 2015, 10:03
#
Письмо на 3х адресатов с описание проблем, Председателю правления банка, Нач регионально подразделения НБУ, и на Гонтареву, заказным письмом с уведомлением.
+
0
sashax
sashax
18 июня 2015, 10:18
#
И что это даст?
+
0
ab151088
ab151088
18 июня 2015, 10:43
#
Не факт что поможет, но есть вероятность
В другом банке в котором уже ВА, мне помогло позвонили попросили отозвать жалобу и выдали средства за три дня сумма была 90т
+
0
flamingoo
flamingoo
12 июня 2015, 10:08
#
Спасибо, так и сделаю
+
0
flamingoo
flamingoo
30 июня 2015, 11:01
#
На жаль Ваша команда операторів контакт-центру нічого не вирішує… з тими, хто у Вас щось може вирішити, або хоча б щось чути, окрім стандартних автоматичних відмовок, на жаль зв«язатися нереально… менеджери, до яких Ви пропонуєте звертатись (між іншим у відділенні, в якому я маю рахунок, вони дуже хороші, на відміну від начальника), на жаль теж мають права, як працівники контакт-центру, тобто ніякі… депозитна угода закінчилась ще в березні… після чого, я бачачи проблеми з поверненням, на три місяці розмістила кошти на депозитному рахунку з вільним доступом… але після спілкування з начальником відділення, я відмовилась пролонгувати навіть цю угоду… кошти знаходяться на поточному рахунку...і хоч начальник запевняв, що мені перетелефонують, коли підготують до видачі, там аж 700 з невеликим доларів, жодного разу мені ніхто не телефонував… оскільки виходу таки не побачила за останній час, прийдеться скористатись порадою про три скарги… дякую

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд