ВХОД
Вернуться

Валюта не перераховується вже більше місяця по SWIFTу

GeorgeII GeorgeII
23 апреля 2015, 01:04
без оценки
В Платинумі закінчився депозит ще у 2014 р. Частинами вдавалося його забирати, аж поки не почала виникати постійна затримка з отриманням готівки. Після цього, вирішив перерахувати долари США, використовуючи систему SWIFT, на інший, більш стабільний і надійний банк. З відповідними витратами, у вигляді комісійних, які з мене утримали. Так от, SWIFT-переказ уже йде більше місяця (з 06.03.2015 р. по сьогодні), працівник банку каже, що нічого зробити не може і що потрібно чекати. Я був терплячим і чекав до сьогоднішнього дня. З мене досить. Завтра пишу три листи:
1) один в НБУ — хай перевірить цю «шарашкіну контору» на момент дотримання валютного законодавства та на предмет виконання зобов’язань перед клієнтами;
2) другий — в міжнародну системі SWIFT — з подібними запитами і з описом ситуації. Сумніваюсь, що вони захочуть продовжити співпрацю з цим банком, коли дізнаються, як він працює з клієнтами через їхню організацію.
3) третій — міністру фінансів п.Яресько. Просто, щоб повідомити про ситуацію в її колишньому банку (до якого вона мала відношення до листопада 2013 р.).
Про результати переписки з цими організаціями повідомлю додатково на цьому сайті. А для усіх читачів цього поста скажу по-Фреймутівськи, що: «НЕ РЕКОМЕНДУЮ „ПЛАТИНУМ БАНК“ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ і ЗАОЩАДЖЕННЯ КОШТІВ». Це не банк.
Ответ банка
Platinum Bank
24 апреля 2015, 12:10
Мы понимаем Ваше негодование, однако ограничения НБУ на покупку валюты все еще действуют, и мы вынуждены работать в рамках этих ограничений. Средств, которые поступают путем: открытия новых депозитов, погашения ипотечных кредитов и валютообменных операций недостаточно для покрытия спроса на валюту, который вырос в последнее время в 10-15 раз… Однако мы не отказываемся выполнять взятые на себя обязательства и предлагаем клиентам альтернативный вариант урегулирования ситуации — получение средств по депозитам в гривне. Что касается SWIFTпереводов, мы не останавливали отправку платежей. Они уходят в порядке очереди по мере поступления валюты в банк.
Ответ администратора
Финансовый портал Минфин
27 апреля 2015, 10:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 27.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (2)

+
+1
GeorgeII
GeorgeII
25 апреля 2015, 00:02
#
Шановні штатні відписувачі (в народі «копіпастери»). Я розумію, що коли важко дати відповідь по суті проблеми, а простіше нажати комбінацію клавіш «Ctrl+C» + «Ctrl+V», але ви цими діями ще гірше опускаєте рівень банку в район «плінтуса», підтверджуючи мою думку, що це не банк. «Ограничения НБУ, бла-бла-бла...» відповідь, аналогічна до відповідей усім. Мій дуже хороший товариш працює у вашій конторі і він стверджує, що у них все добре, тільки єдиний нюанс — банк НЕ ХОЧЕ купувати долар для виконання зобов’язань. Головний меседж від менеджменту — видавати усе в гривнях. З гривнею дійсно проблем немає. Щодо мого питання, то я писав чітко, що SWIFT було надіслано ще 6-го березня 2014 р. Це скільки вам потрібно часу, щоб здійснити переказ «в порядке очереди по мере поступления валюты в банк». Ви можете купувати валюту в межах регулятивного капіталу-чому я маю чекати своїх коштів? Доведеться почекати реакції від НБУ і від SWIFT, а далі буду вибивати моральну шкоду в суді. Будемо сваритися.
+
0
phiber
phiber
27 апреля 2015, 11:56
#
Цитата:. Что касается SWIFTпереводов, мы не останавливали отправку платежей. Они уходят в порядке очереди по мере поступления валюты в банк.

Валюту при желании можно купить. Но Платинум банк, бедняжечка, не может. Желания, видимо, нет.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд