ВХОД
Вернуться

Валюті в банках не місце, лише у 3-літрових можна

Николай Снисаренко Николай Снисаренко
8 апреля 2015, 18:44
без оценки
Крім того, що я являюся клієнтом Платінум, я був клієнтом Дельта Банку! Ситуація в Платінумі повністю схожа з ситуацією в Дельта! Тож, робіть висновки самі! Я не міг в Платінумі забрати валютний депозит термін дії якого сплив. Знаючи нахабність співробітників Черкаського відділення та прочитавши відгуки на даному сайті, я наперед за 3 дні прийшов та написав 4 заяви, про відмову від пролонгації, про підкріплення валютою каси, про замовлення готівки та про надання письмової відповіді з поясненнями причин невиконання умов договору. Співробітник довго хамив, не хотів приймати заяви, мовляв, закінчиться строк — потім. а строк закінчується 4-го в суботу, прийду я в понеділок. заява пишиться за два дні, таким чином відтерміновують своє невиконання зобовязань майже на тиждень, хоча в умовах договору чітко написано — «не пізніше ніж за два дні до бажаної дати»! Крім того, співробітники банку повністю почали ігнорувати договірне зобовязання банку та право власника рахунку на замовлення коштів понад 25тис. через гарячу лінію! Дівки на гарячій лінії — це повний 0! Вони не знають, що таке договір навіть! Я навіть підготував позовну заяву до суду, потрібна була лише письмова відповідь банку, ще й в понеділок 6-го приймають заяви в Соснівському райсуді м.Черкаси. Однак, прийшовши 6-го в банк отримав відмову у видачі 600дол. відповідно до обмежень НБУ! Подумав, згадав Дельта, вирішив забрати в гривні, втратив близько 1200грн. на одній тисячі доларів. Як вони зраділи, а чому б і ні!!! Оформивши валютообмінну операцію. я їм продав по 23,75, зразу керуюча мінялам віддасть по 25. Але порахувавши, прикинув, що на свіфт я втрачаю те саме, ще й чекатиму понад місяць, а може й не дочекаюсь, а потім в іншому банку буду по 600дол. в день забирати! Суд — довга пісня з нашими продажніми, хоча може б сам факт подіяв! Висновок один — з цим банком та його конченим персоналом більше не хочу мати нічого спільного, всі депозити забираю разом з дружиною та друзями — краще дітям щось купити!
Ответ банка
Platinum Bank
10 апреля 2015, 10:34
Доброго дня.
Нам шкода, що Ви зіткнулися із такою ситуацією. Проте банк вимушений працювати у рамках обмежень закупівлі валюти, що спричинені Постановою НБУ № 160.
Ми пропонуємо клієнтам отримати вклад у національній валюті по середньоринковому курсу.
Ми розуміємо, що це приносить Вам незручності, за що приносимо свої вибачення.
Ответ администратора
Финансовый портал Минфин
16 апреля 2015, 14:51
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (4)

+
0
l66
l66
8 апреля 2015, 19:43
#
Это просто возмутительно. На форуме Платинума на кредитдепозит вкладчики тоже пишут, что попали в аналогичную ситуацию. Я в шоке от политики Банка. Получается, что это уже не единичные случаи, а проблема становится массовой.
+
0
VitalikZ
VitalikZ
14 апреля 2015, 17:12
#
Да она уже давно массовая. А началось все с декабря.
Я свой депозит в валюте уже 4 мес. забрать не могу ((
+
0
Микола Винник
Микола Винник
9 апреля 2015, 18:25
Черкассы
#
Правильно.Обходте Платинум стороною-це помойка.Я тоже из Черкас
+
0
19ALEX62
19ALEX62
9 апреля 2015, 19:41
Харьков
#
А вы думаете что другие банки лучше?! Везде хорошо где нас нет! И чего вы вообще сунулиль в коммерческий банк с валютой?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд