Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Порушення прав не клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
besgo 13 января 2015, 13:53
Вельмишановний банк!
Прошу розібратися у вкрай нахабній ситуації, яка склалася з приводу недостатньої перевірки Вами даних, що надають Вам клієнти. Яким чином мій № тел міг опинитися в Вашій базі даних, чому отримуючи його не було погоджено зі мною (розповсюджувати інформацію про моє особисте життя, в тому числі і мої особисті дані, маю право лише я).
Вже не один місяць з Вашої адреси надсилаються необгрунтовані, неясні та безпідставні звернення про погашення кредиту.
Ніякого відношення до нього ні я, ні навіть мої знайомі не маємо. Знайомство з боржником ніяким чином не підтверджували, а тим більше не поручалися (бо навіть не знаєм хто це).
Окрім того, розсилка Ваших звернень в повідомленнях та телефонні дзвінки завдають моральної шкоди.

Ще один момент, чому я маю витрачати свій час на те, щоб розбиратися з поганою роботою Ваших працівників (можливо мені розрахувати упущену вигоду за той час поки я цим займаюсь)? Набираючи персонал перевіряйте їхню кваліфікацію, будь ласка.

Таких звернень як моє Ви вже отримували достатньо від різних людей, чи не час вирішити таку проблему?
Платинум Банк
Ответ банка
15 января 2015, 0:02
Доброго дня! Дозвольте принести Вам свої вибачення за ситуацію, що склалася. Для перевірки інформації та врегулювання даного питання, будь ласка, напишіть на електронну скриньку Банку zapros@platinumbank.com.ua. У зверненні просимо описати ситуацію, що склалася, вказавши Ваші ПІБ та ПІБ Клієнта, щодо якого надходять телефонні смс-повыдомлення, Ваш номер телефону та дати коли надходили повыдомлення. Після перевірки інформації Ваш номер буде виключений з бази для прозвону. Дякуємо

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться