ВХОД
Вернуться

Просто ШОК

Ksena13 Ksena13
23 марта 2013, 13:30
без оценки
Добрий День! Виникла слідуюча ситуація — я клієнт ще Хоум кредит банку-правонастуником є Платинум банк. Карточки платинум банку немає і не було (була карточка Хоум). Тобто обігу коштів по карточці немає-просто сплачується кредит — на момент відступу борг складав 1375,84 грн, в липні 2012 року — 919 грн, а в березні 2013 року 454 грн, цікава математика. За що я плачу?
Відповідь колцентру-різні комісії, тіло кредиту і т.д. Але чому ж при фіксованій суммі боргу без обігу коштів в мене постійно змінюється щомісячний платіж -то 69 грн, то 74 грн- має на кінець терміну зменшуватись. На гарячій лініїї повідомляють затримок по оплаті кредиту немає. Я вже не кажу про сервіс- нуль, повна відсутність інформації. Чекаю пояснень. МАбуть знову скажете писати листа на який відповідь приходить через 3 місяці. В Україні є кілька достойних банків — Платинум поза списком.

Комментарии (1)

+
0
platinumbank
Ответ банка
platinumbank
4 апреля 2013, 11:11
Platinum Bank, Киев
#
Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Пожалуйста адресуйте это обращение на почтовый ящик zapros@platinumbank.com.ua. При обращении на почтовый ящик zapros@platinumbank.com.ua достаточно указать следующие данные:
1. ФИО Клиента.
2. Номер кредитного договора.
3. Идентификационный код Заемщика.
4. Паспортные данные Клиента.

И обязательно контактные данные. Наши специалисты свяжутся с Вами и помогут решить вопрос.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд