igorbc igorbc
28 января 2016, 17:02
без оценки
У 20014 р я відкривав деп.рахунок, для цього необхідно було відкрити (придбати) у банку пакет (карточки, брилок....) Я все це зробив. Навіть «впарили» обовязкову страховку депозиту. Все було добре, ніяких притензій по обслуговуванню у мене не було… Закінчився термін деп. вчасно віддали гроші… попросив закрити всі картки і тд… чемно розпрощалися. Пройшло два роки і раптом СЮРПРИЗ. Банк вимагає погасити БОРГ. На протязі двох років не було ніяких дзвінків, СМС… навпаки, тел. пропонували відкрити знову деп. Звернувся у банк за розясненням......і банк не закрив картку.Це робиться навминсо, щоби з клієнтів витягнути гроші Ну що ж? Мабуть прийдеться зустрічатися в суді.
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
otpbank
9 февраля 2016, 11:57
Доброго дня!
Від імені Банку, просимо вибачення за цей негативний досвід.
Ми хотіли б якнайшвидше вирішити цю проблему, тому просимо Вас надіслати свої контактні дані на адресу Call.Operator@otpbank.com.ua.
Будьте певні, що ми не залишимо це питання без уваги.

Комментарии (1)

+
+10
mazaj
mazaj
31 января 2016, 15:23
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Просили письменно закрыть счета и карты?
Если нет, то тогда будет выглядеть как-то так
minfin.com.ua/company/otp-bank/review/87390/#com2796414

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться