ВХОД
Вернуться

Внесення готівки в банкоматах стабільно не робить

mickle mickle
24 декабря 2015, 14:02
1
Чорт вас забирай, як вже в біса дістала ця постійно непрацююча функція! Приходиш у відділення в обідній час, щоб внести гроші, а в банкоматі «функція тимчасово недоступна»!.. Альтернатива — внести гроші через касу, але до єдиного (!!!) працюючого в обідній час касира вишиковується черга чоловік так в шість-сім. Пардон, але марнувати свій час на стояння в чергах — це те, від чого я відвик вже років з двадцять. Тож операцію поповнення рахунку доводиться відкладати на невизначений час, коли я буду поруч з відділенням або з працюючим банкоматом… Пані та панове, якщо ви впроваджуєте якусь функцію, що покликана спростити обслуговування клієнтів, то ця функція повинна ПРАЦЮВАТИ! І повинна завжди, коли вимагає графік її роботи. У нашому разі це — вранці, вдень, увечері і вночі! Інакше навіщо її взагалі вводити? Щоб дратувати клієнтів? Я не стверджую, що вона не працює завжди, але якимось дивним чином періоди її нероботи співпадають з моїми візитами у відділення. Дзвонити в колл-центр або скандалити у відділенні немає жодного сенсу, вони будуть вішати лапшу про «тимчасові технічні несправності», і ніколи не скажуть, що мовляв так і так, вибачте, у нас дуже криворукі, ліниві і тупі співробітники у відділі, який за це відповідає, ми їх скоро звільнимо і наберемо толкових людей. Цього не скажуть, звичайно. А в гіршому випадку ще тебе й винуватим зроблять.
А чого вартий новий інтерфейс ОТПдірект… Світло-сірі літери, які ледь видно на білому фоні (( Я навіть не скаржився, бо нема смислу — мені скажуть, що у мене поганий браузер або погані настройки, або просто приймуть інформацію і нічого не відбудеться.
Мабуть, треба зав«язувати відносини з цим банком. Дійсно дістало.

Комментарии (1)

+
0
mickle
mickle
25 декабря 2015, 08:30
#
Пригоди продовжуються Проїжджаючи сьогодні о восьмій ранку мимо відділення на Олени Теліги, я вирішив поповнити рахунок там, сподіваючись, що банкомат таки працює цілодобово — адже так написано і на сайті, і на самому відділенні. Підходжу до дверей, провів карточкою — раз, другий, третій, ще кілька разів — а двері не відчиняються!
Це вже, видно, не лікується. Банк хворий на невиліковну хворобу — совкове жлобство. Ця хвороба лікується тільки видаленням ураженого органу.
А чим телефонувати і скаржитись в вакуум колл-центру, краще написати тут — нехай люди читають, що це за банк, а співробітникам буде соромно (якщо у них є сором, звичайно. Що навряд).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд