andrew007 andrew007
25 января 2015, 15:21
2
Доброго дня. Хочу поділитися своїм досвідом співробітництва з даним банком. Являюсь клієнтом ОТП банку з 2008 року Завжди якісне обслуговування, доступна інформація, кваліфіковані праціники. Тільки приємні враження. Так було… до теперішнього часу. Проживаю в м.Рівне, у нас одне відділення, працівники обслуговували на рівні. Перед Новим Роком, збираючись в поїздку за кордон поцікавався про розрахунки гривневими картами в Польщі. (ніякою спекуляцією валюти не займаюсь). Працівник запевнив, що списання коштів відбувається згідно правил МПС. Все влаштувало, 29.12.2014 поїхав, зняв умовну суму в злотих 2000, накупив товарів, повернувся в Україну. числа 4-го перевірив залишок на карті (350 гривень), ніби все нормально. Розраховувся в супермаркеті після цього (110 гривень). І, о, чудо 6-го січня у мене баланс мінус 2100 гривень. Як це розуміти? звичайно, Ви ввели комерційний курс, кросс-курс, чи як його там ще називають. Але хіба не Ваше завдання інформувати клієнтів про будь-які зміни в політиці банку щодо валютних операцій? Після того, як я прийшов у відділення, працівник банку (а працює він там років 6-7, точно), запевнив, що не знає чому так сталося. На гарячій лінії відповідь проста — Ми порахували Вам по комерційному курсу банку!!! що робити мені як клієнту банку???
Ответ банка
OTP Bank
26 января 2015, 17:16
Доброго дня. Останнім часом все більше клієнтів банків стикаються з проблемою, пов‘язаною з розрахунками гривневими картками в валюті. Справа в тому, що сума в іноземній валюті автоматично списується платіжною системою з кореспондентського рахунку банку і конвертується в гривню за курсом банку для карткових операцій на дату саме конвертації, а не первинного блокування. Актуальні курси банку для карткових операцій публікується на сайті банку у розділі курсів валют. Щодо послуги СМС-інформування, то повідомлення із сумою блокування формується і направляється клієнтові після використання платіжного інструмента, а списання відбувається безпосередньо з рахунку, і в зв'язку з цим СМС не формується. Дякуємо.

Комментарии (2)

+
0
andrew007
andrew007
26 января 2015, 18:17
#
Дякую, за Вашу відповідь. Але проблема в тому, що банк не надав мені такої інформації, хоча я неодноразово звертався до представників банку. Операція здійснена 29.12.2014, коли про Ваші кросс-курси ще взагалі ніхто не знав, навіть працівники банку. Списання коштів 6.01.2015. На сайті жодних курсів по платіжних картках до цього моменту не було! Получається наступна ситуація, банк просто списав з мене кошти за операцію, яка була здійснена в минулому році? Подібна ситуація відбулася з клієнтами інших банків, наприклад Приват-банк, повернув людям гроші, якщо операція була здійснена до 7.01.2015, щоб не втрачати своїх клієнтів. А потім ввів обмеження і карткові курси. Це нормальний підхід до введення бізнесу. А в моїй ситуації виходить, що довіряючи працівникам відділення, я здійснив операцію, а Ваш банк завів мене в мінус?! Повторюю раніше у мене таких проблем з ОТП банком не було, з радістю рекомендував його знайомим, мав і депозит і розрахунковий рахунок, валютні й гривневі картки!
+
0
andrew007
andrew007
26 января 2015, 18:18
#
З повагою Росоловський Андрій

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться