Maryna Grudiy Maryna Grudiy
6 февраля 2017, 22:25
без оценки
Вкрали гроші з картки VISA ОТП. Вночі провели 4 або 5 транзакцій, без смс-паролів або будь-яких інших способів верифікації транзакцій. Перед тим вдень дзвонила на гарячу лінію, щоб запитати чи все в порядку з рахунком/карткою. Сказали, що все в порядку. Це свідчить про дуже погану систему безпеки банку — що поклади до ОТП, що постав на стіл у громадському місці. Подала заяву про спірні транзакції у відділенні на вул. Михайлівській у м. Києві. У відшкодуванні відмовлено, бо згідно до договору клієнт сам несе відповідальність за всі транзакції в Інтернеті. Ця умова суперечить ПОСТАНОВІ Нацбанку від 05 листопада 2014 року N 705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів», у якій йдеться про незаконність такої умови «Умови договору не мають містити вимогу про безумовну відповідальність користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію».

Отже, банк мало того що не має системи безпеки, так ще й не відповідає за кошти вкладників. Не раджу нікому довіряти ОТП банк — за погану систему безпеки доведеться платити вкладнику.
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
otpbank
7 февраля 2017, 11:58
Доброго дня.
Нам дійсно шкода, що сталась така ситуація.
Для надання відповіді та аналізу ситуації за Вашим банківським продуктом нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта. Чи можу я Вас попросити направити Ваш запит на адресу Call.Operator@otpbank.com.ua вказавши Ваше ПІБ та контактний номер телефону для зворотного зв’язку.
Завчасно дякую.
Гарного дня.

Комментарии (12)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 февраля 2017, 23:25
Qwerty, Ольгино
#
«Вкрали гроші з картки VISA ОТП.»

По правилам платёжной системы Виза с середины 2016 года в Украине действует «нулевая» ответственность владельцев банковских карт системы Виза.
Украденные средства банк обязан вернуть клиенту незамедлительно, а дальше сам разбираться и возвращать средства уже себе.

Предлагаю повторно подать заявку (через Укрпочту заказным письмом с уведомлением о вручении) с обязательной ссылкой на правило нулевой ответственности владельцев карт системы Виза и копию отправить в украинский офис Визы.
За невыполнение правил платёжной системы банк может быть наказан штрафом вплоть до отключения от платёжной системы.
+
0
odessit255
odessit255
7 февраля 2017, 9:28
Одесса
#
«Меня терзают смутные сомнения...»(с). Что-то многовато негатива об этом банке пошло, все ли правда?
+
+30
Lerra
Lerra
7 февраля 2017, 10:47
#
На нашем отделении была вскрыта еще одна ячейка, однако хозяин ее почему то молчит, возможно (!) опасается огласки или еще по каким либо причинам…
Это не негатив, а резонансная ситуация в ОТП Банке. Наверное, если не будет реакции руководства, будем подключать прессу и т.д.
+
0
otpbank
Ответ банка
otpbank
7 февраля 2017, 17:24
OTP Bank
#
Доброго дня.
Нами було перевірено ситуацію, що сталася, та з’ясовано наступне:
Щодо поданої Вами заяви на спірну транзакцію рішення Банку було сформовано на підставі підписаного Вами договору на обслуговування карткового рахунку. Було проведено аналіз вказаної Вами ситуації і надано офіційну відповідь.
Також, з цим запитом Ви маєте можливість звернутися до правоохоронних органів.
У будь-якому випадку ми сподіваємось на Ваше розуміння.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 февраля 2017, 17:47
Qwerty, Ольгино
#
«рішення Банку було сформовано на підставі підписаного Вами договору на обслуговування карткового рахунку»

Вот ОТР-банк и наглядным примером показал, как он выполняет принцип нулевой ответственности держателей платёжных карт системы VISA.
Ему наплевать на правила платёжной системы — главное, это что они вписали в договор с клиентом.
+
0
odessit255
odessit255
7 февраля 2017, 17:48
Одесса
#
Так их, стало быть, от системы могут отключить?
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
7 февраля 2017, 18:24
Qwerty, Ольгино
#
Если на них жаловаться в украинские представительство VISA, то скорее всего их вынудят передумать.
Главное не опускать руки.
+
0
Hater
Hater
8 февраля 2017, 11:04
#
Нужно писать, писать и еще раз писать — т.к. у каждого клиента по 4 транзакции и в итоге хороший выхлоп получается. «Було проведено аналіз»… даже знаю как — Капитан Корзинкин был первым, кто увидел Ваше обращение.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 февраля 2017, 11:56
Qwerty, Ольгино
#
А ведь есть ещё и руководитель отдела по работе с обращениями граждан, кажется господин Шредер. :)
+
0
Dinosaur
Dinosaur
9 февраля 2017, 10:28
Киев
#
Перед тим вдень дзвонила на гарячу лінію, щоб запитати чи все в порядку з рахунком/карткою.

вот это смущает — вот так с ничего звонили узнать все ли нормально со счетом? может были предпосылки волноваться?
+
0
Maryna Grudiy
Maryna Grudiy
22 февраля 2017, 13:18
#
Банк на повторний запит про розіслідування відповів ні, посилаючись на той самий пункт договору. Мене дивує те, що банк відмовляється проводити розслідування, посилаючись тільки на договір. У візу написала, також думаю про журналістські розслідування на тему — які банки в Україні слідують політиці нульової відповідальності.

«Перед тим вдень дзвонила на гарячу лінію, щоб запитати чи все в порядку з рахунком/карткою», — так, привід був. Після переведення грошей з картки на картку операція спочатку була заблокована, а потім успішна. Я подзвонила на гарячу лінію, щоб перевірити, чи все в порядку. Оператор сказав що так. Для мене це також знак поганих або відсутніх механізмів безпеки, на додаток до того що банк сам не відстежує сумнівні транзакції та пропускає оплати без sucurity code. У разі дзвінків про перевірку або сумнівні транзакції стаф кол-центру мав би пропонувати заблокувати картку й провести розслідування — куди кошти відправлялися, куди пішли фактично. Мені менеджерка сказала, що після свят до них приходив клієнт, який був в одній країні, гроші з картки вкрали в іншій. Йому також відмовили, томуу мій випадок не виняток.

Я співпрацю з банком припиняю, раджу всім знайомим. Поки що контактую з українським офісом віза.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 февраля 2017, 13:45
Qwerty, Ольгино
#
Maryna Grudiy

Не останавливайтесь на пол-пути…

В большинстве случаев надо всё-таки писать, а не звонить:
— украинское представительство платёжной системы VISA
— центральный офис VISA
— на имя Тамаша Хак-Ковача, Председателя Правления ОТП-банка в Украине.

В Будапешт писать на русском и украинском не стоит, но в центральном офисе они сносно владеют английским.

Да и телегу в НБУ не повредит отправить — заказное с уведомлением стоит копейки, а внеплановая проверка ОТП-банка со стороны НБУ обойдётся намного дороже, чем ваши потери.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1