Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение ОТП Банка: Винница, ул. Гоголя, 1

Адрес:
Винница, ул. Гоголя, 1
Телефон:
+38 (0432) 52-58-63, (0432) 656-4-67
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:15-17:30), перерыв: 12:30-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
24 мая 2021, 22:18
Публічно звертаюсь до керівництва АТ «ОТП Банк», оскільки зворотній зв’язок в цього банку з клієнтами відсутній абсолютно, щоб відповідальні працівники банку пояснили наступне питання:
Чому, ігноруючи законодавство України, той же Закон України «Про звернення громадян», будь-яке звернення до банку чи то запит через службу підтримки, чи офіційний лист переданий через систему Clik otpay (так в цьому банку називається система дистанційного обслуговування або Клієнт-банк, як зазвичай називають цю систему звичайною зрозумілою мовою) чи то лист на офіційну електронну адресу банку чи то запит через відділення — результат один — абсолютно нічого. Чи банк працює в Україні по Угорському законодавству (так як бенефіціари цього банку в Угорщині), а там можливо відповіді на питання клієнтів не передбачені. Що потрібно зробити чи в який орган написати щоб мені чітко пояснили наступні нагальні питання:
1) Чому у м. Вінниця вже третій тиждень!!! не працюють банкомати АТ ОТП Банк? Який керівник в банку в цілях економії при заміні банкоматів не передбачив можливі нюанси в цій справі і залишив багатьох клієнтів банку в місті та області без можливості зняття готівки. Аргумент, що знімайте в касі чи знімайте в банкоматах Альфа-Банку чи Креді Агріколь Банку не завжди доречний, оскільки каси мають власний режим роботи і для зняття там потрібно просидіти півгодини з електроним чеком по електронній черзі коли в черзі нікого не має чи може бути один клієнт, але вкладено кошти в систему електронної черги, адже «кількість клієнтів тут як в ПриватБанку і черга стоїть на кілометр, щоб потрапити до відділення банку» (аж два-три клієнта в час), а без чека категорично не можна заходити в банк, або коли є бажання зняти готівку для поточних потреб, то в цей час каси відділення вже не працюють, а от щоб знімати готівки в банкоматах Альфа Банку чи Креді Агріколь Банку з карти ОТП Банк це ще той квест: в одному меню банкомату можливо зняти 500 гривень в іншому аж 5000 гривень, тому що є обмеження на зняття по картах інших банків, а як же зняти 20000 чи 30000 гривень? Якщо працівники ОТП банку відсилають в інші банки знімати готівку, можливо і рахунки можна відкрити теж в іншому банку? Якщо цей відгук читають представники Альфа Банку і Креді Агріколь Банку, то можете надіслати в особисті повідомлення пропозиції по обслуговуванню малого і середного бізнесу, можливо у Вас хоч клієнтам відповідають на звернення і банкомати можливо у Вас працюють постійно?
2) Чому служба підтримки Фізичних осіб- підприємців та системи Clik otpay ні одного разу під час звернення (там же звернення мають записуватись) не було ні однієї спроби вирішити питання чи аргументовано пояснити чому не працює Клієнт-Банк, чи коректно не формується відомість по зарплатному проекту, повторюю, жодного разу не було коректного вирішення питання по зверненню з моєї сторони до цієї служби. Для яких цілей чи для якої мети існує ця Служба підтримки? Що вона може зробити, крім вимовити стандартну фразу: Ми працюємо над вирішенням Вашого питання".?
3) Чому коли банкомати АТ ОТП Банк працюють (інколи вони працюють), то завжди перед затяжними вихідними (коли їх більше трьох) то ці банкомати обовязково мають бути не завантаженими і в них відсутні взагалі кошти (по цьому питанню я звертався до ОТП Банку ще рік назад, на відповідь досі очікую)???
4) Що за норма цікава завантажувати банкомати в після операційний час (після 18−00). Тобто якщо о 9−00 ранку в банкоматі коштів не має то на протязі дня їх і не буде??? Це як? Кошти на електронну систему чергу є, а на оплату інкасації Авалю, ПУМБу чи Укргазбанку, щоб приїхали і завантажили банкомат протягом двох-трьох годин кошти відсутні???
5) Чому банк не приймає банкноти номіналом 500 євро? Чому всі інші приймають, а ОТП Банк з материнським банком в Євросоюзі не приймає? Чому???
Взагалі Національний Банк України перевіряв цей банк на предмет дотримання вимог банківської ліцензії, яку їм видано???
Не тільки мені, як клієнта, а багатьох інших клієнтів АТ ОТП Банк цікавлять відповіді на ці питання, оскільки, ці відповіді не реально отримати звичайним цивільним шляхом, можливо в публічному просторі можливо…
Комментарии (2)
1
26 февраля 2021, 7:15
Являюсь клиентом банка примерно 5 лет. В целом, работа банка устраивала до недавних пор. Возможно, я бы не писал этот отзыв, если бы не столкнулся с некомпетентностью сотрудницы банка Наталии Кучер (г. Винница, Гоголя 1), а также с полнейшим нежеланием решить возникшую проблему.
Согласно моему тарифному плану, я должен снимать наличные в отделении банка с комиссией 0,35% вместо стандартных 1% за что, собственно я плачу банку 8$ за обслуживание ежемесячно. 8$ — это стоимость обслуживания премиальной карты и соответсвенно стоимость за то, как я понимаю, что я премиальный клиент.
Почему, я должен доказывать вашей сотруднице банка, что являюсь премиальным клиентом и что я должен платить 0,35% при снятии наличных в отделении банка? Наталия Кучер не предложила вариантов решения возникшей проблемы и даже не попыталась разобраться какой процент я должен платить. Я почему-то, был уверен, что сотрудники банка должны знать тарифы клиентов или хотя бы знать, где можно прочитать условия тарифов.
Если, я бы мог оценить уровень вашего «премиального» обслуживания в отделении на Гоголя 1, 17 февраля 2021, то моя оценка вашему отделению — ноль!
Для решения проблемы пришлось обращаться в контакт центр и другое отделение вашего банка в городе. Вопрос был решён на следующий день. Спасибо и на этом конечно, но я бы не советовал никому ваши «премиальные» услуги и продукты.
В целом, это проблема многих банков. Банки предлагают свои премиальные карты, просят ежемесячную комиссию за премиальность, но их сотрудники, банально, даже не могут предоставить нормальное обслуживание, не то чтобы премиальное.
OTP банк, я не должен доказывать вашим сотрудникам то, что написано в условиях тарифного плана, который вы же мне его и дали!
Комментарии (1)
5
4 апреля 2020, 11:12
Зателефонував ввічливий співробітник і запропонував зменшити платежі по кредиту до кінця липня місяця.
Райффайзен і Приват, беріть приклад.
Дякую.
Комментарии (3)
1
23 октября 2019, 21:30
Невеличка передісторія:
Відкрив депозит в квітні 2019 року, 19 жовтня 2019 року прийшла смс про те, що гроші повернулися на рахунок з відсотками, все ніби нормально (перевірив в додатку – дійсно, депозит закінчився). Після цього 21 жовтня мені зателефонували і запропонували продовжити цей депозит, я відповів що подумаю і сам вирішу що робити зі своїми коштами.
Сьогодні я побачив смс про те, що з рахунку списано та сама сума, яка була при відкритті цього депозиту. Перевірив в додатку – дійсно депозит відкрився заново. Тобто без мого відома і згоди банк взяв і з мого рахунку списав кошти щоб заново відкрити депозит, хоча я не бажав його продовжувати на даний момент і при відкритті я вказував що не хочу автоматичної пролонгації.
Ви там взагалі страх втратили що жонглюєте грошима клієнтів як вам вигідно і хочеться??
Комментарии (1)
5
27 сентября 2018, 22:01
перший раз побувала на цьому відділенні і залишилась дуже задоволене, оскільки з інших банків завжди виходила без настрою, і отримувала певний емоційний стрес, тут все навпаки, дуже добре заповнила дівчину яка мене обслуговувала звали її Ольга, яка надзвичайно привітно, та доброзичливо ставилася до мене і завжди посміхалася не дивлячись на ту кількість запитань яку я їй задавала, вона відповідала дуже упевнено і лаконічно не завантажуючи мене непотрібною інформацією. Обслуговування було найкращим, мене радує що в банк який я обрала надає таке якісне обслуговування, я обов'язково пораджу всім моїм друзьям мати справу сама з цим банком, а я тепер 100% буду постійним клієнтом і буду користуватися тільки цим банком!!!
Комментарии (2)
1 не засчитана
13 сентября 2018, 21:42
вам чё, не хватает денег организовать нормальный Call Centre как у всех с телефоном 0800 и вы жлобитесь заплатить укртелекому за стандартный типовой номер
Комментарии (1)
5
1 июня 2017, 22:17
Являюсь клиентом ОТП Банка уже три года. Одного с Отделений Ничего плохого, сказать не могу. Вежливые и компетентные сотрудники, качественное обслуживание. Всё предельно ясно и толково. Приятно заходить в Банк, всегда красивые сотрудники с улыбкой на лице с пониманием относятся к проблемам. Очень приятно обслуживаться в таком Банке. Особую благодарность хочу сказать менеджеру Ольге одного с отделений г.Виннице, по фонду гарантирования получала деньги у нее, теперь с гордостью могу сказать что я клиент замечательного Банка. Всем рекомендую!!! Спасибо. всему Банку,
Написать комментарий
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
5 июня 2017, 10:33
Добрый день.
Благодарим за теплые слова. Нам очень приятно получать Вашу обратную связь.
Надеемся на наше плодотворное сотрудничество, а мы и дальше будем радовать Вас.
Удачного Вам дня.

На странице собрана вся информация про отделение ОТП Банка по адресу Винница, ул. Гоголя, 1.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  ОТП Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении ОТП Банка  расположенном по адресу Винница, ул. Гоголя, 1- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.