Vitaliaa Vitaliaa
31 марта 2016, 23:01
без оценки
Доброго дня! Можливо хтось стикався з такою проблемою. Знімала кошти з карти ощадбанку в банкоматі кредобанку, і отримала смс про списання коштів, але на екрані був текст: немає зв'язку з вашим банком" і кошти не видало. Написала заяву в банку, як мені повідомили чекати від 45 днів мінімум, смс не приходить. Тобто щоб знати чи мою заявку погодили, потрібно слідкувати за балансом. Але ж відповідь від 45 днів не є чіткою мають бути якісь обмеження в часі, чому так довго? В той самий час ( за кілька хвилин до моєї невдалої операції) також банкомат не видав коштів жінці яка стояла рядом і спостерігала за його подальшими діями, але я не здогадалися взяти її контактний номер, так як зателефонувавши на гарячу лінію банку, мене заспокоїли що зняття коштів не було і смс хибне ( що було не вірною інформацією) Також згодом дізналась що така сама ситуація трапилась з моїм колегою по роботі, але його заявку загубили.

Комментарии (3)

+
0
Мия Петрова
Мия Петрова
3 апреля 2016, 19:30
Белая Церковь
#
Якщо ви написали заяву і вам повідомили термін, то необхідно чекати. Чи ви думаєте, що банки — це єдина система? Адже, коли банк робить запит до іншого банку — це займає час і інколи більше, аніж 45 днів. Хоча, якщо вам озвучили саме таку цифру, то треба слідкувати за балансом. Адже процесінговий центр обробляє усі транзакції клієнтів. Якщо зняття коштів не було, то сума наразі в блоці і зможе повернутись через днів 30, хоча і 45 можливо також. І заявку не могли загубити, її могли просто не прийняти.
+
0
ValentinaOs
ValentinaOs
8 апреля 2016, 16:32
Валоентина, Одесса
#
А причём здесь Ощадбанк, деньги не выдал банкомат Кредо банка, Там и сообщите о проблеме.
+
0
Мия Петрова
Мия Петрова
10 апреля 2016, 21:53
Белая Церковь
#
Да сходите в Кредо Банк, чтобы Вам сказали обратиться в банк-эмитент =)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться