hmel87k54 hmel87k54
10 февраля 2016, 22:49
без оценки
Отримую пенсію в Канівському відділенні Ощадбанку №3284м. Черкаси вже кілька років. В січні 2016 року закінчився річний термін дії Пенсійної картки. Працівник банку попередила про необхідність поновлення докуметів на отримання нової картки, зробила копії документів та роздрукувала новий договір і вказала на неохідність поставити підпис. А потім, видавши картку попередила, що на неї, крім пенсії, перерахують 1 тис.грн. кредиту під 27% річних. На моє заперечення з цього приводу, вона повідомила, що я можу відмовитись від такої«послуги» лише через 3 місяці. Що це за нав«язливий сервіс для пенсіонерів? Ви перейняли „передовий досвід “ В Приватбанку?

Комментарии (3)

+
0
07091441
07091441
11 февраля 2016, 9:31
Tamara, Хмельницький
#
Я в грудні в Вінниці міняла карту — ніяких нав«язаних послуг, все як було по старій карті, ніякого нового договору. Черга була 2 людини, прийшлось зачекати. Але стару карту віддала, нову взяла одномоментно. Все. Так що це ваше місцеве відділення проявляє ініціативу
+
0
odessit255
odessit255
11 февраля 2016, 11:06
Одесса
#
Ну что ж, опять тоже самое — приходим в отделение, попадаем к операционисту, достаем диктофон, включаем, наговариваем дату и время визита. Как правило, уже на этом этапе начинают оперативно решаться проблемы.
+
0
nightmare666
nightmare666
11 февраля 2016, 22:43
#
Заезженная тема отделений — выполнение планов.
Красиво это делать не умеют, вот и получается только нагло навязывать.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться