Алексей Р Алексей Р
20 января 2016, 18:53
1
11.12.2015 в центральній філії ХОУ АТ «Ощадбанк» за адресою пл.Конституцуії, 22 м.Харків мною була виконана сплата за комунальні послуги за 12.2015. Касиром Серветнік Тетяною Олександрівною була помилково прсумвана сума на 10 грн більше ніж це потрібно, вписано рукою касира сума 1347 грн яку я і сплатив (підсумкова цифра не було запропонована вписати рукою платника). Через 40 днів одержав інформаційні квитанції від комунальних підприємств що мною за 12-й місяць минулого року не було здійснено жодних проплат. 14.01.16 розбиралися в центральній філії цього банку, де мене змусили написати заяву про переведення надлишкових 10 грн на рахунок теплових мереж та пообіцяли спочатку що перерахують це негайно, потім касир що помилилася заявила що порахують на протязі 3-х банківських днів тому, що мої кошти вже кудись ділися і тому треба чекати коли з нових проплат щось з’явиться. Станом на 20.01.2016 кошти на рахунки комунальних підприємств досі не надійшли, в банку заявляють про нові терміни, про нові надсилання мого звернення в підрозділах цього банку та тому подібне. При чому, не було ніяких намагань повідомити мене про існуючу виявлену помилку на протязі майже півтора місяці.
Незрозуміло, чому баком свідомо було заблоковано своєчасну сплату комунальних платежів у випадку коли платник переплатив кошти з вини касира – було б зрозуміло якщо б виявилося що я не доплатив.
Моє звернення належним чином в цьому банку не зареєстровано – поставили прямокутну печатку філії від 20.01.2015 без № вхідного, надані телефони за якими нібито можна дізнатись цей № вхідного в кінці дня (7312969 та 7758091) ніхто не бере – навіть скаргу належним чином не бажають реєструвати.
Написано державною мовою которой и регистрируются все заявления и отвечают из банка.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться