ВХОД
Вернуться

банк «обійди й забудь»

utopist utopist
12 ноября 2015, 10:08
1
нещодавно довелося мати справу з ощадбанком у Полтаві. Не з власної ініціативи — цей банк повинен виплачувати кошти клієнтам збанкрутілого ФіКу. Клієнтом ФіКу є моя дружина. Спочатку все було начеб-то добре — оголосили про виплату — дружина отримала СМС про те, що 11.11 о 12й годині зможе забрати свої кошти у відділенні. Прийшла — отримала наполегливу рекомендацію переоформити вклад у Ощадбанку — відмовилася — отримала відмову у виплаті коштів. Мовляв «грошей завезли мало на всіх не вистачило». Але ж СМС прийшло більше ніж за тиждень. Співробітники банку повинні були організувати доставку необхідної кількості коштів, виходячи з кількості запрошених.

У аналогічній ситуації із клієнтами Дельта-банку більш ніж відмінно зарекомендував себе Укрексімбанк. Там все було організовано чітко і без проблем.

Окрема тема так звана «гаряча лінія» банку.
Спробуєте туди телефонувати — запасайтеся терпінням.
10-15 хвилин очікуєте з'єднання з оператором — викладаєте свою проблему — отримуєте «чекайте я вас з'єднаю із спеціалістом по вашому питанню» — іще 10-15 хвилин слухаєте музичку — і далі (якщо пощастить і там не покладуть слухавку) вас з'єднають зі спеціалістом який «на жаль не має даної інформації».

розумію що це марна справа — зараз у нашій державі пересічному громадянину скаржитись нікому і нікуди, але…

щасти Вам і намагайтеся не мати справу з ощадбанком.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд