ВХОД
Вернуться

Хамство зі сторони касира Сасовська Олена Анатоліївна

kemper32 kemper32
11 ноября 2015, 13:02
1
Вчора о 12:45 прийшовши в банк у м. Луцьк вул. Червоного Хреста, 8
Для оплати рахунку, який нажаль знаходився тільки у мене на телефоні, я попросив роздрукувати його або скинути на електронку, мені було відмовленно, та сказано написати все на листочку вручну.(хоча можна було з мого телефону їй все набрати особисто) Коли я перепитав, то мені було сказано в грубій формі чи взагалі я вмію писати?! Далі я все таки переписав все на листок паперу, але мені сказали що вона йде на обід і не буде приймати в мене рахунок.
Прошу прийняти міри щодо працівниці Сасовської Олени Анатоліївни

Комментарии (4)

+
+16
sergunya73
sergunya73
11 ноября 2015, 13:43
#
В даній ситуації касира можна зрозуміти. Зрештою є стандартний бланк платіжного доручення. Касир не зобов'язана списувати дані платежу з чиїхось гаджетів, або огризків папірців.
+
+16
Gabriell
Gabriell
11 ноября 2015, 14:46
#
Какой ужас!!! Вы пришли платить, не соизволив даже приготовиться и написать реквизиты на листочке и тычете телефон, а кассир не захотела за Вас ничего делать (ей же мало своих как минимум 800-900 обрабатывать, надо Вам всё за Вас сделать); пока Вы что-то вычитывали в телефоне и писали на бумажке, наступил законный по расписанию, висящему при входе, обед, о котором Вы не удосужились даже подумать, придя не подготовленным к оплате. Просто ужас, а не обслуживание. Пардон, к зеркалу давно подходили?
+
0
manson
manson
12 ноября 2015, 11:15
Дмитрий, Киев
#
Думаю, что в этом случае адекватность на стороне кассира.
+
0
Paradigm
Paradigm
12 ноября 2015, 15:50
#
Могли просто піти на зустріч клієнту та ввічливо пояснити що можна а що ні.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд