Минфин - Курсы валют Украины

Установить

неуспішне зняття готівки з банкомату іншого банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
120111 24 сентября 2015, 14:49
Явлюсь клієнтом Ощадбанку, перебуваючи в м.Рівне намагалась зняти кошти в банкомату Укрексімбанк по вул. Соборній 2, при виконанні операції напевне відбувся збій в системі, так як очікування проведення операції відбувалось більше 5 хвилин, в результаті операція була не успішною, кошти я не отримала, про що прийшли 2 смс-повідомлення про списання 1000, а потім зарахування 1000 грн, майже через три години, коли я перебувала в іншому нас. пункті, де я проживаю (за 60 км від Рівного), отримала ще одне смс-повідомлення, про списання 1000 грн, без зміни залишку по рахунку. Так, як залишок не змінився, належної уваги на ці події не звернула. Майже через місяць з того часу отримала ще одне смс-повідомлення, про списання 1000 грн з мого рахунку (проведення операції по вул. Соборній 2 м. Рівне) це після 22.00 вечора. Одразу зателефонувала на гарячу лінію Ощадбанку, мені пояснили, що списання пов«язане із неуспішним зняттям коштів місячної давнини. Пояснила, що кошти не були мною отримані. Порадили звернутись у відділення Ощадбанку, де я обслуговуюсь та написати заяву про повернення коштів. Звернулась, написала заяву 07.09.15. Правда в заяві не виклала детально всі події, через брак місця на бланку заяви (хотіла написати на окремому листі, сказали, що то все зайве, в разі потреби працівники служби безпеки банку будуть телефонувати та запитувати подробиці). Через дві неділі дізнаюсь у відділенні про долю заяви, передали на обласний офіс та досі не зареєстрували і не розглядали...). Телефоную на гарячу лінію, додатково повідомили новину, що в разі відмови в повернені коштів, з мене ще й штраф утримають за неправдиву заяву. Ну це вже взагалі кошмар. У відділенні, ще порадили зателефонувати у відділення Укрексімбанку, де була спроба зняти кошти. Зателефонували, відповіли, що ніякої інформації не дають, тільки за офіційним зверненням мого банку. Можливо в когось була схожа ситуація, що очікувати, які дії здійснювати?

Комментарии - 1

+
0
x719fx
x719fx
26 сентября 2015, 4:52
#
Селяви… тарифы.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / неуспішне зняття готівки з банкомату іншого банку