ВХОД
Вернуться

НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!

jktrcfylhf1 jktrcfylhf1
12 августа 2015, 19:29
1
Доброго дня! Прошу керівництво даного банку зреагувати на моє повідомлення. 12 травня 2015 року, я звернулась в Ковельське відділення «Ощадбанку» (м.Ковель, вул.Смірнова, 4) для отримання соціальної виплати, яка була перерахована на мій особистий рахунок 09 серпня 2015 року. Проте свої кошти я отримати не змогла, оскільки працівник банку (бейджика при собі в неї не було, а тому я не в змозі сказати її ПІП) приблизно півтори години переконувала мене в тому, що це неможливо, оскільки закінчився термін дії моєї картки. Спілкування даного представника з працівниками гарячої лінії та іншими спеціалістами банку результатів не принесло (вона їх ігнорувала). Спеціаліст даного відділення відмовилася приймати в мене заяву на видачу моїх же коштів, навіть після розмови з начальником, мотивуючи це тим, що в неї закінчився робочий день та немає часу, хоча на той момент було біля 16 год. Прошу розглянути дане звернення та притягнути працівника відділення до відповідальності задля уникнення такої поведінки в майбутньому.

Комментарии (2)

+
0
Paradigm
Paradigm
13 августа 2015, 09:40
#
До чого тут працівник? Якщо програмним комплексом не передбачена можливість видачі готівки без фізичної наявності діючої картки, то навіть голова Правління нічого не зробить.
+
0
Ирина Нарыжкина
Ирина Нарыжкина
13 августа 2015, 18:27
Киев
#
Согласна, сотрудник банка не несет ответственности за безалаберность вот-таких клиентов, которые «неудосужились» своевременно получить новую пластиковую карточку взамен той у которой истек срок действия! так что нечего сваливать с больной головы на здоровую!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд