ВХОД
Вернуться

«Надзвичайний» контакт-центр!

Evil9379 Evil9379
28 ноября 2014, 15:53
1
Шановне панство! Мені дуже приємно, що у вас там модернізація контакт центру і, що з січня 2015 я зможу додзвонитись до гарячої лінії.

Люб*язна Оксана, шкода, що не назвала свій персональний номер для ознайомлення, щоб я змогла більш детально залишити свій коментарій стосовно спілкування із вами. Я є клієнтом банку, а тепер замислююсь чи гарантія держави дійсно є основним фактором у нашій подальшій співпраці, адже відношення до клієнтів, я би сказала — неввічливе, прискіпливе, хамське та некомпетентне. Ще 08 листопада ц.р. я здала стару платіжну картку. Станом на сьогодні (28 листопада 2014р.) мені її ще не видали на руки. Перечитавши умови договору щодо перевипуску картки, вказано, що вона вже мала виготовитись, надійти та я б уже могла нею скористатись. Але ні — для АТ «Ощад Банк», то не є пріорітетом. Вони вирішили, що найкращим рішенням — це є: «вибачте, зверніться пізніше», строки та терміни не назвавши.

Чудово, що по рейтингу НБУ — ви на 3 місці, по Мінфіну на 2, а по рейтингу клієнтів ви на 170. Правда такої кількості банків другого рівня вже немає, у зв*язку із ліквідаціями та введенням тимчасових адміністрацій.

Хочу сказати вам «дякую» і сподіваюсь, що мою картку перевипустять і видадуть мені на руки!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд