crystl crystl
9 августа 2017, 23:30
без оценки
04.08.2017 о 17:50 звернулася до відділення № 10026/027 (пр-кт Гагаріна Юрія, 8) з проханням перевипустити картку киянина з приводу закінчення строку дії. У відділенні на той час з клієнтів, крім мене, нікого не було, проте присутній завідувач відділення Дума Євген Володимирович відмовився прийняти заяву і порекомендував звернутися в будь-який інший день з 10 до 18:00 (нагадую, що було 17:50), бо у нього вже закінчився робочий день. Вважаю таке ставлення до клієнтів не йде на користь репутації банку. Кожен працівник банку, а тим паче керівник відділення, повинен приймати будь-якого клієнта до повного закінчення робочого дня, інакше таким людям немає місця в банківській сфері і тим більше — керувати відділенням державного банку. Прошу прийняти відповідні міри.
Ответ банка
Ощадбанк
10 августа 2017, 12:01
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ та контактний номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію. Додатково повідомляємо, що зі співробітниками банку буде проведена відповідна робота щодо поліпшення якості обслуговування.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться