Степан Андрійович Степан Андрійович
1 августа 2017, 1:26
1
Що до відділення ОщадБанку за адресою Харківське шосе-144 в, Каєві… якось в травні цього року зайшов я до них відкрити депозит зі своїх кревних, до речі немалі кошти, 100 з невеличким тисяч нашими, спокусився на відсотки. Вистояв чергу до операціоніста, пояснив що я хочу зраділому співробітнику (розумію, в наш важкий час гроші до банку не часто несуть), роздрукували договір в двох екземплярах, він з договором до керівника за підписом та печаткою, а я в касу. Хотів уже було віддавати гроші, але в папці на очі потрапила сотка американських, і я пригадав що мені 30-ку боргу товаришу треба віддати, протягую в віконечко купюру з проханням 50 поміняти а 50 дати здачею 20-ми та 10-ку....і тут я починаю втрачати відчуття реальності. Мадам аля-касир мені говорить що вона дядю Франкліна не візьме… питаю чому? говорить що купюра була підмочена колись!!! Беру в руки передивлююсь — купюра НОРМАЛЬНА, не затаскана, не пописана, не надірвана, без масляних плям, абсолютно як з портомане а не з кишені. На мої здивовані запити баришня на відріз не приступна. Бачу що в співробітниці критичні дні мабудь все життя, починаю з другого боку, кажу, розумієте я не привик до такого ставлення до себе, тому від вас залежить чи розбагатіє ваш банк ще одним депозитом на 100 з лишнім тисяч… Що ви думаєте???? Каже «НІ»… можу взяти тільки з дисконтом. Я в шоці!!! Повертаюсь до співробітника який вже підписав договір, все пояснюю, кажу що я людина принципова, і що ці два екземпляри він з директором можуть взяти по одному собі на память, показую ту сотку. Хлопець бере вищезгадуваного Бенджаміна, не вірячи мені йде до віконця молодої мадам (зі старечими хворобами), та з неприховуваним подивом повертається до мене після тривалої перепалки з горгоною. Ми в двох в шоці… занавіс.
Депозит я відкрив у другому банку втративши пів відсотка річних. Шановні «ощадбанківці»… та повчіться ви нормально працювати в других банках…
Ответ банка
Ощадбанк
1 августа 2017, 11:50
Доброго дня! Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Зі співробітниками Банку буде проведене додаткове навчання щодо поліпшення якості роботи. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до розділу 1 п. 7 «Інструкції про ведення касових операцій банками України», затвердженою Постановою НБУ № 174 від 01.06.2011 року, Банк (філія, відділення) зобов'язаний також здійснювати на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів. Такий обмін, якщо справжність та платіжність банкнот (монет) не викликає сумніву, банк (філія, відділення) здійснює безпосередньо під час приймання готівки без відображення в бухгалтерському обліку. Для оперативного реагування Банком на звернення щодо якості обслуговування рекомендуємо інформувати одразу, оскільки для нас важлива Ваша думка.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться