SV Trophimchuk SV Trophimchuk
23 июня 2017, 21:31
без оценки
Чекала в черзі на обслуговування, касир Прозапас Наталія Миколаївна сказала почекати, бо вона рахує гроші. Потім із черги позаду мене підкликала до віконечка знайому жінку, я сказала, що зараз моя черга на обслуговування. Касир нахабним тоном відповіла, що то її сестра і вона хоче поговорити (У розпал робочого дня) а я маю чекати бо вона рахує гроші. Коли я дочекалася поки вона дорахувала гроші, касир одночасно обслужила і мене і свою сестру, а в черзі перед сестрою були ще дві жіночки похилого віку. В ощадбанку спочатку обслуговують родичів чи що???????!!!
Ответ банка
Ощадбанк
26 июня 2017, 16:04
Добрий день. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Всі у відділенні повинні обслуговуватися в порядку черги, за виключенням випадків, передбачених законом. Напишіть, будь ласка в приватні повідомлення де і коли трапився інцидент, а також свої контактні дані для зв'язку.

Комментарии (3)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 июня 2017, 22:05
Qwerty, Ольгино
#
А как вы себе представляете ситуацию, чтобы родная сестра кассира банка стояла как обычный клиент в общей очереди — да никогда такого не было и возможно никогда и не будет.
+
0
4ebyrek
4ebyrek
26 июня 2017, 11:10
#
Да, кассир не прав на 100%, но есть человеческий фактор. Если к вам на работу придет ваш брат/сестра, вы его заставите стоять в очереди, что бы спросить, не забыл ли он ключи от дома? В этой ситуации кассиру нужно было бы взять перерыв и нормально поговорить с сестрой, но тогда бы вы начали «говорить», что пришел родственник и кассир ушел. Так и так, получается, вам не угодишь.
+
0
09104
09104
29 июня 2017, 20:27
Киев
#
Кассир посторонними делами, как и остальные сотрудники, должна заниматься в неприёмные часы. Как говорится, сделал дело — гуляй смело.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться