Ульяна Михалечко Ульяна Михалечко
9 июня 2017, 13:36
без оценки
Банк, розподіляє кошти по рахункам клієнтів все правильно, але коли банки усі інші це зробили ще 08.06.2017 до обіднього часу то Ощадбанк сьогодні і до цього часу ще не всім мамочкам принаймні Хмельницького так нарахування робляться щомісяця і вже не один рік. Два дні затримки та щей нарахування за часом. Наприклад:12.05.17 я отримала нарахування в 19:14. 07.04.17 о 20:59- це" дуже зручний «час.09.03.17- теж 20:59. Дуже незручно розподіляються кошти. Подзвонила до ще однієї мамочки яка є клієнтом Ощадбанку їй досі допомога на дитину не прийшла, а ось мені дуже швидко нарахували після першого негативного відгуку. Така політика роботи банку напевно. Шановні майбутні мамочки якщо маєте намір своєчасно годувати дітей вам не в Ощадбанк по карточку для соціальних виплат!!!
Ответ банка
Ощадбанк
9 июня 2017, 14:11
Доброго дня! Негативний відгук не має відношення до нарахування каштів. Соціальна служба перераховує кошти на наш банк не своєчасно. Зверніться, будь ласка, до них

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться