vvvcode vvvcode
21 апреля 2017, 18:47
1
На моїх очах відбулася ситуація, коли перед відвідувачем (старший мужчина років 65-70) працівниця ощад каси закривала двері та відмовила у видачі пенсії, оскільки «пізня година та вже нікого немає, всі пішли до дому, бо завтра свято» На годиннику було близько 16.00. Стало шкода пенсіонера, і як зміг так його і розрадив вказавши про можливість зняти гроші в іншому відділенні, або поруч в банкоматі Приват банку. Дуже жаль, що таке відношення не одноразово замічалося і в інших таких відділеннях міста.
Ответ банка
Ощадбанк
24 апреля 2017, 9:54
Доброго дня! Будь ласка, уточніть відділення, в якому сталась дана ситуація

Комментарии (3)

+
0
09104
09104
21 апреля 2017, 21:39
Киев
#
Банкоматы ощада часто грешат отсутствием наличности. А при обращении в другие банкоматы получаются спорные транзакции. Ведь никто не указывает суточный лимит для снятия наличности для чужих банков. Когда-то по умолчанию был 500 грн. А если Приват захавает карту, что уже неоднократно было, то её придётся перевыпускать — данная услуга платная. А с добычей приват расправится без лишних хлопот.
+
0
sokolok
sokolok
22 апреля 2017, 11:07
Sokolok, Киев
#
Да, Приват часто «захватывает» карты Ощада. Нужно быть осторожным)
+
0
absolyt
absolyt
29 мая 2017, 0:06
#
Є таке.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться