Gal1655 Gal1655
19 апреля 2017, 16:20
2
11.04.17 р. в Управління залізниці, ІОЦ приходили працівники банку ( відділення по вул.вул. Січових Стрільців, 9 Львів ) з метою відкриття нових платіжних карток. Надавався договір на підпис, де автоматично була прописана послуга про надання лімітного кредиту ОВЕРДРАФТ на суму 1500 грн… Оскільки мною була висловлена відмова від даної послуги, працівником банку була надана заява про відмову від даної послуги, яка мною була підписана.
Але коли 14.04.17 р. на рахунок картки надійшли кошти авансу, на мобільний телефон надійшло повідомлення про зарахування коштів авансу на мій рахунок а також інформація про те, що на мій рахунок встановлено кредитний ліміт в сумі 1500 грн. і кредит доступний після зарахування коштів.
Коли 18.04.17 р. я передзвонила до працівника банку по (т.2403932, 2403978 ) і розповіла про ситуація, мені відповіли, що повідомлення про кредит буде надходити, але сума буде не доступна. На повторний дзвінок відповіли, що до кінця дня проблема буде вирішена, але нічого не змінилося.Виникає питання, для чого мною підписувалась заява про відмову про надання даної послуги, це обман банком клієнтів, для чого мені надсилати СМС про кредитний ліміт, якщо він мені не потрібний і я від нього відмовилась в письмовій формі.Це насаджування банком своїх послуг, ігнорування прав клієнта. Прошу розібратись в даній ситуації. Ця СМС приходить на мобільні телефони всіх моїх співпрацівників, які теж писали відмову про надання даної послуги.Оскільки я відмовилась від даної послуги, ніяких СМС про даний кредит я не хочу бачити на своєму телефоні.
Ответ банка
Ощадбанк
19 апреля 2017, 17:07
Доброго дня! Прохання надати Ваші ПІБ, та контактний номер телефону, щоб перевірити інформацію

Комментарии (3)

+
+13
sokolok
sokolok
19 апреля 2017, 21:31
Sokolok, Киев
#
Вас «кинув» працівник Ощаду. Ваша заява скоріш за все була «викинута у кошик» (не зареєстрована). Співробітники банку все завчасно вирішили за вас — бо «лохи» все «схавають». В такому випадку необхідно писати повторну заяву на відділенні, яке Вас обслуговує, так як ні представник на даному форумі, ні гаряча лінія не допоможуть відключити овердрафт (необхідна фізична ідентифікація клієнта).
+
0
09104
09104
21 апреля 2017, 10:52
Киев
#
Кроме шуток, перед подписанием договор надо вычитывать и проверять все флажки, чтобы не впарили лишнего.
+
+11
qwerty03
qwerty03
29 апреля 2017, 19:02
#
Це така політика банку-заставляють працівників впарювати клієнтам все підряд. повірте, працівникам нелегко в ощаді.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться