Марта  Громова Марта Громова
3 апреля 2017, 23:07
без оценки
Хоча сама буваю іноді не задоволеним клієнтом, хочу стати сьогодні ні бік працівника банку в селі, сьогодні стала свідком дуже не приємної ситуації коли стоячи в черзі почула крики та не нормативну лексику чоловіка який кричав на працівника банку, бачиш йому набридло стояти в черзі то він вирішив викричати своє невдоволення. Дуже жаль було жінку, адже вона одна а людей багато, якщо кожен буде себе так поводить то що буде з цією жінкою, а їй ще цілий день працювати та мати справу з грошима та бути уважною, але ж як після такого можна спокійно працювати. Бідна «касирка» заплакала і нічого не сказала, хоча треба було цього хама з банку викинути. Люди, будьте добрішими та ввічливими, поважайте один одного.

Комментарии (3)

+
0
Gabriell
Gabriell
4 апреля 2017, 7:27
#
Низкий поклон Вам, Марта, спасибо от всех сотрудников. Даже просто Ваше понимание обнадёживает на то, что есть ещё нормальные люди. Та ситуация, что произошла в селе, норма. в Киеве каждый третий-четвертый ОБЯЗАН оскорбить сотрудника, наорать на него, послать и написать жалобу. Ибо при оплатах девиз всех клиентов: «Каждому клиенту — по кассиру!!!» и«Я пришел — все упали, ты никто и закрой рот!» А вот работать к нам — как-то не видно желающих. У нас при востребованности 3х человек за год одного нашли, и тот уже увольняется. Так что, было бы больше таких, как Вы, может и в Европу попали бы.
+
0
dorren
dorren
4 апреля 2017, 22:06
#
100% спасибо Марте
+
0
09104
09104
7 мая 2017, 22:12
Киев
#
Заходят иногда мудвины, бубнят и не хотят уходить, хотя настойчиво просят.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться