Ser9ii Ser9ii
10 марта 2017, 18:57
1
Доброго дня!
З не давніх пір з’явилась, не достойна державного банку, політика нав'язування кредитних ліній пенсіонерам (на їх пенсійні картки), в деяких випадках навіть не попереджаючи їх про таку «гарну послугу». Вибачте, але такі дії не прикрашають державний банк, як і не подовжують життя його найбільш незахищеним клієнтам.
Ответ банка
Ощадбанк
13 марта 2017, 15:33
Добрий день. Кредитная лінія — це додаткова послуга, яка надається за бажанням клієнта. Будь ласка, вкажіть ПІБ співробітника, який нав'язав послугу та Ваші дані для зв'язку.

Комментарии (1)

+
0
Ser9ii
Ser9ii
18 марта 2017, 14:34
Валки
#
Дякую за турботу! Але це системні дії даного банку до клієнтів пенсіонерів в нашому місті (очевидно планова політика банку щодо «добровільного» кредитування), містечко не таке велике щоб не знати, що відбувається. Були навіть спроби «ощасливлених» клієнтів писати в місцеву газету. Що до ПІБ, вибачте, але мої батьки пенсіонери і поки що являються клієнтами даного банку оприлюднювати їх дані не бачу необхідності, бо ми ледве справилися з наслідками попереднього «сюрпризу» від вашого банку — гіпертонічні кризи не рідкість в такому віці і їх краще не провокувати.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться