Минфин - Курсы валют Украины

Установить

скарга на відділення №10026\\0194 м. Київ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Мария Ш 1 марта 2017, 22:56
Замовила картку на соцвиплати її більше місяца немає. На мій рахунок були перераховані кошти, зняти я можу в день лише 2 тис.грн. в касі надала заяву про видачу коштів та свій паспорт, проте оператор відмовив мені видати кошти та сказала, що мені необхідно підтвердити свою особу за телефонувавши на гарячу лінію ощадбанка та пройти ідентифікацію, що я це я. Також повідомила, що це для захисту від шахраїв. На картці моїй ліміт вказаний більше ніж 2 тис. грн. Прошу повідомити на підставі яких документів працівники банку видають в день з картки в касі лише 2 тис. грн. та як ідентифікація по телефону може підтвердити мою особу, якщо я надаю свій паспорт в банку? Керівник відділення почувши мої запитання проігнорувала мої слова та вдала вигляд, що їй терміново треба виконати інші справи і пішла геть. Важаю, що керівник відділення №10026\\0194 м. Київ не виконує своїх обовязків. Картки більше місяця немає я постійно змушена ходити в банк, стояти в чергах спочатку до оператора, який видає мені бланк заяви на видачу коштів, потім телефонува підтверджуючи, що я є я, а потів стояти чергу в кассу. Це знущання на моєю особою у якої зараз дитина місячного віку і для якої я змушена проходити цей жах. Кошти необхідні для придбання необхідних речей дитини. Вимагаю винести доганну керівнику відділення банку, яка взагалі не зрозуміло для чого знаходиться на своєму робочому місці і не може допомогти у вирішені ніяких питань.
Ощадбанк
Ответ банка
2 марта 2017, 15:00
Добрый день. Приношу вибачення від імені Банку за незручності. Будь ласка, напишіть Ваш контактний номер телефону та ПІБ для оперативного вирішення проблеми.

Комментарии - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 марта 2017, 1:30
#
Как бы вам было не накладно по времени да ещё и с месячным ребёнком на руках но я бы настоятельно рекомендовал выразить ваши претензии к Ощадбанку на бумаге, сделать пару копий и по одному экземпляру заявления запихнуть в конверты и надписать такие адреса:

1. 01023, м. Київ, вул. Госпітальна, 12Г, ПАТ «Державний ощадний банк Украини»,
Голові Правління Пишному А.Г.

2. 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, Національний банк України,
Голові НБУ Гонтаревій В.О.

Один из оригинальных вариантов получения всех своих денег и сразу — закрыть карточный счёт, аннулировать все не полученные пластиковые карты и с квитанцией на выдачу всей суммы — в кассу.
После получения денег в кассе банка, и при необходимости дальнейшего сотрудничества с Ощадбанком, можно вернуться к экономисту и повторно открыть карточный счёт и заказать банковскую карту.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 марта 2017, 1:39
#
Ещё один экстравагантный вариант…

Гонтарева Валерія Олексіївна (Голова Національного банку України) тел. 044-226-29-14
E-mail: nbu@bank.gov.ua

С большой вероятностью нарвётесь на секретаря, но даже секретарь Гонтаревой может набрать Пышного и спросить «что за бардак?».
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / скарга на відділення №10026\\\\0194 м. Київ