Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Хамство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
DariaS 3 февраля 2017, 11:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Льва Толстого, 23
Я клієнт Ощадбанку буквально декілька днів як. Двічі не спрацював пін під час роботи із банкоматом. Спитала чи можу його змінити у відділенні банку за адресою вул. Льва Толстого, 23. У наявності були водійські права, що підтверджують особу, телефон ( на який отримую повідомлення). У відповідь отримала: «Права покажете в ГАИ, вводите правильный пароль». Тобто це у вас така етика роботи із клієнтами?! З ранку у п`ятницю мені у банку, у якому я є клієнтом будуть псувати настрій? На жаль, не спитала у цього чоловіка на якій він посаді. Але навряд чи він рядовий співробітник. Прошу провести інструктаж стосовно поведінки із клієнтами. Успіхів у роботі
Ощадбанк
Ответ банка
6 февраля 2017, 15:05
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Поведінка співробітника неприпустима. Будь ласка, опишіть зовнішність співробітника, та дату/час звернення — ми проведемо роботу.
Для проведення операції дійсно потрібен паспорт, права, на жаль, не підходять.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться