Natalia2 Natalia2
5 декабря 2016, 17:33
1
Це не банк це жахіття. Відсутня повага до людей похилого віку, з вадами здоровя. 03.12 я звернулася для отримання картки киянина, до цього за місяць зарекєструвалася, потім перезвонила на гарячю лінію уточнила, сказали тільки прийдете з паспортом, кодом та пенсійним та отримаєте. Донька найняла таксі, так як практично не ходжу, приїздимо і тут почалося.
Картка не виготовлена, причина не відома, рахунок не відерито, причина не відома. Так відкрийте я з документами, не можемо у Вас не має кольорового фото. Так я ж телефонувала на гарячу лінію, хіба було тяжко про це сказати.
Поїхали з донькою назад. На наступний день відправила два звернення, відповіді не має, вечері вирішила зателефонувати, пів години мене оператори кидали один до іншого: Оксана до Микити, той далі, ніякої інформації не отримала. Як гарно було в банку Хрещатик, ніяких проблем, чуйні, гарні люди, фото зробили з паспорта. Ощадбанк може хватить знущатися з хворих людей, адже Ви колись будете такими!!!
Ответ банка
Ощадбанк
7 декабря 2016, 16:30
Добрий день. Я співробітник центрального апарату Ощадбанку. Приносимо вибачення за незручності. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш ПІБ, контактний номер телефону та адресу обслуговуючого відділення.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться