Юлія Бондар Юлія Бондар
29 ноября 2016, 4:53
1
Я дуже незадоволення якістю наданих послуг ощадбанку, який знаходиться за адресою Лятошинського, 4. 23.05.16р. було відкрито рахунок на соціальні виплати по догляду за дитиною. Пройшло 6 місяців, я картку так і не отримала. У відділенні говорять, що виникла якась помилка… В усній формі зверталася до начальника відділення, але безрезультатно. Кілька разів в колл центрі лишала скарги та просила, щоб надавали зворотній з`язок по їх вирішенню, але ніхто так і непередзвонював. В колл центр додзвонитися неможна, на сайті лишаю заявку на зворотній з`язок, але ніхто не передзвонює. Дана ситуація викликає у мене негативні емоції та затрату мого особистого часу, а я знаходжуся в декретній відпустці по догляду за дитиною. Звертаюся до працівників банку вирішити моє звернення, надати відповідь по причині відсутності моєї картки, термін отримання картки та вжиті до відділення банку заходи впливу.
Ответ банка
Ощадбанк
1 декабря 2016, 14:18
Добрий день. Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться