LANA0103 LANA0103
18 ноября 2016, 14:11
без оценки
Сьогодні, мені потрібно було поповнити картковий рахунок фізичної особи, так як у відділенні банку була черга у всі три віконечка, я вирішила скористуватись терміналом самообслуговування. Я вибрала операцію яка мені потрібна, набрала номер карточки, вискочило віконечко внести готівку і тут все… Готівку взяло, а операція нажаль скасована.
Коли я звернулась за допомогою до одного з касирів, вона не знала що мені відповісти(бо сидить та бо заплатила за роботу, або родич якийсь запхав), після чого відправла мена у головне відділення банку, де красуні ходять няче по подіумі, доки я не підняла галасу, мене нарешті прийняли. І сказали, що все це мали зробити у віділення. А я потратила свій час і кошти, щоб доїхати до відділення, тай ще повідомили, що кошти можливо повернуться, через тиждень. Ось вам і Ощадбанк. І таких історій різних море,. я чула від своїх знайомих. Буду Ощад минати сотими дорогами, бо про клієнтів не турбуються.
Ответ банка
Ощадбанк
18 ноября 2016, 16:23
Добрий день. Приносимо вибачення за ситуацію. У такому випадку Вам необхідно написати заяву у відділенні, буде проведене службове розслідування та кошти Вам повернуть. Повторно приношу вибачення за ситуацію і прошу вказати адресу відділення, де Вам не змогли допомогти.

Комментарии (1)

+
0
09104
09104
18 ноября 2016, 20:34
Киев
#
Пардон, а что, нельзя было сначала в терминал вставить карту а потом запросить функцию пополнить счёт? как правило, при пополнении карточного счёта без самой карты снимается процент. Вы же теряете. Да ещё и рискуете. При вводе реквизитов возможна субъективная ошибка. Дуракозащиты же нету, как таковой (в коммуналке должны совпадать личный счёт плательщика и контрольная сумма).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться