Zabik04 Zabik04
30 октября 2016, 9:51
без оценки
26 жовтня 2016 року хотіла поповнити мобільні телефони. В гуглі сайт пополнінін відмовив, нібито банк непроплачує. Перейшла в систему платежів айпей перевела гроші. А через 20 хвилин смс повідомлення посипались на мобільний. гроші знімали шахраї із торгівельного центру в Москві. Вони навмання вводили сумму, грошей не вистачало, банк відмовляв 5 разів, а потім протягом 4 хвилин шахраям вдалося частинами зняти не тільки мої власні кошти, а й ті, які банк надає вкредит. Служба безпеки й вусом не повела. А щоб заблокувати картку, довелося набирати той страшенно довгий номер телефону, потім слухати музику і коли на карті залишилося 19 копійок карту нарешті заблокували. На наступний день хотіла від колцентру Ощадбанку отримати інформацію про мої подальші дії в даній ситуації дзвонила протягом дня на номер підтримки клієнта, вже допомагали колеги так і не дозвонилася. Чекати доводилося по 10-15 хвилин. Всім колективом слухали музику. Іще на наступний день пішла у відділення на Х/ш 148-В 30 хвилин мені розповідали, що заяву вони не приймають, що потрібно їхати в центральний офіс і взагалі, якщо служба безпеки зясує, що я це я винна в тому, що гроші вкрадені, то мене іще і оштрафують. «Дякую» банківським працівникам, службі безпеки ощадбанку, але якщо мені не повернуть гроші, які у мене вкрали у вашому банку, то банк втратить більше: мене як клієнта і іще чоловік 50-60 членів мого колективу, які також мають наміри повернутися в Приват, де ми обслуговувалися багато років, поки нас добровільно — примусово начальство не заставило перейти в ощадбанк.
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2016, 12:04
Добрый день.
1. Банк забезпечує високий рівень захисту карток відповідно до всіх вимог МПС. В тому числі проводить постійний моніторинг клієнтських операційї. Фактично Ви самостійно надали всі необхідні дані шахраям, коли провели операцію на ризиковому сайті — «гуглі сайт пополнінін відмовив, нібито банк непроплачує.» — це фішинговий сайт.
2. Вам необхідно написати заяву в поліції по факту шахрайства. Ми надамо всю необхідну інформацію правоохоронним органам.
3. Ви можете проводити операцію з поповнення мобільного телефону на офіційному сайті Банку для уникнення шахрайства.

Комментарии (2)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 октября 2016, 11:57
Qwerty, Ольгино
#
Вы забыли указать платёжную систему вашей карты…
Если карта системы ВИЗА, то банк должен вам сразу вернуть украденные деньги и затем разбираться с хакерами.
Более подробно о нулевой ответственности владельцев карт ВИЗА можете прочитать на Минфине
И обязательно напишите письмо на имя ППБ банка и отправьте укрпочтой в центральный офис — тогда вопрос решиться намного быстрее,
чем через линию 0-800 или сидение в очередях в отделениях банка.
+
+9
09104
09104
30 октября 2016, 14:40
Киев
#
С ipay.ua вообще стрёмно связываться. Там бывают залёты с денежными переводами, сам нарвался когда-то. Мобильных операторов хорошо пополнять через прямые терминалы (например, «Киевстар» или «vodafone») или на сайте мобильного провайдера. В дальнейшем поменьше пользуйцтесь банкингом у них во всяком случае. А советом опытного критика-обозревателя из предшествующего отзывыва обязательно воспользуйтесь: отправьте письмо председателю правления ощада с описанием подробностей, а то они спустят всё на тормоза. А сроки идут и не в Вашу пользу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться