zavirjuha zavirjuha
11 октября 2016, 20:03
1
Літом з дружиною подали онлайн на перевипуск соц.карт киянина із-за закриття банка Хрещатик.
Карти перевпустили, але стандартні, а не соціальні. Це стало відомо в день отримання, але на вимогу закривати рахунок співробітники відмовились, натомість почали дурити, що це питання треба рішати з соц.службою. Дружина отримувала в інший день і їй згодились закрити рахунок і взяти документи на соц.карту. У соц.службі сказали, що відношення до цих непорозумінь не мають — це справи банка. Прийшлось втретє йти до банку і попри небажання закривати мій рахунок мало не зі скандалом і з залученням відвідувачів у свідки вимагати закрити рахунок. Оператор таки згодилась, але зі словами: «ви втратите свої соц.пільги, бо вони прив’язані до цього рахунку», що є відвертою брехнею, бо рахунок стандартний.
Що ж далі? Дружину місяць дурять, що її соц.карта ось-ось буде випущена, зверніться через кілька днів. Мені сказали: «чекайте закриття рахунку — буде СМС, а до того ми не можемо прийняти Ваші документи»
Пройшло два місяця — ні картки, ні СМС. Дзвонимо у колл-центр і дізнаємось, що дружині на випуск соц.карти документи не відправлені і, взагалі, наші стандарт рахунки не можуть бути закритими, через заборгованість по 120 гривень. Вини банку нема, бо то їм банк Хрещатик не надав про наші пільги інформації (шукай тепер крайніх!), а у нас документи про пільги не візьмуть, бо не закриті рахунки.
Висновок: банк не цурається дрібного рекету, блокуючи при цьому можливість отримати карту пільговикам, принижує людей брехнею, замилюванням очей і приховуванням інформації. Вже звучало, що купа подібних непорозумінь ніби-то викликана великою кількістю роботи по випуску карт — чергова брехня: банк Хрещатик 2 роки тому справився з цією роботою за тиждень без єдиної задоринки, невже він був на порядок потужнішим за Ощад???
І на останок: вже мені ті пільги не виправдають потрачених нервів.
Чи не було вказівки зверху так мутити, щоб дискримінувати тих кому жаль нервів? Щоб зекономити на пільгах?!
Ответ банка
Ощадбанк
12 октября 2016, 10:43
Добрый день. Приносимо вибачення за незручності. Банк відкриває картки Киянина за ТП «Пенсійний» або «Соціальний» виключно на основі даних, які отримує від УПСЗН або ПФ. Якщо ці дані не були передані, Банк оформлює картку з ТП «Стандратий» (РКО — 120грн). Будь ласка, зверніться в УПСЗН для уточнення інформації.

Комментарии (5)

+
0
manson
manson
12 октября 2016, 10:30
Дмитрий, Киев
#
«чергова брехня: банк Хрещатик 2 роки тому справився з цією роботою за тиждень без єдиної задоринки, невже він був на порядок потужнішим за Ощад???»
На самом деле разница есть. В Хрещатике не было таких орд пенсионеров, бюджетников и военных. Хрещатик не был убит коммуналкой и наличием убитой техники.
+
0
zavirjuha
zavirjuha
12 октября 2016, 13:24
#
Ну звичайно, це УПСЗН жуліки: взяли документи, а банку не передали і дурять, що це все внутрішні проблеми банка. А ощадбанк — білий і пушистий, страждає, що всі його на 120 гривень кидають.
Схоже, не світять нам ніякі соціальні карти.
+
0
09104
09104
13 октября 2016, 19:03
Киев
#
На банк действительно большая нагрузка. Но это не повод уходить в сторону. Пусть штат увеличивают, ставят рабочие терминалы, банкоматы. Варианты есть. С другой стороны, не обязательно кому-то гнать плательщиков именно в этот банк. Есть масса других: пусть плательщик сам выберет, куда ему обратиться.
+
0
manson
manson
15 октября 2016, 12:41
Дмитрий, Киев
#
«Пусть штат увеличивают, ставят рабочие терминалы, банкоматы. Варианты есть.»
Пусть и варинты конечно же есть, но только смысл это все делать, при условии, что клиентура как константа, никуда не денется.
« С другой стороны, не обязательно кому-то гнать плательщиков именно в этот банк.»
Обязательно, ибо если люди будут иметь выбор, то обязательно убегут. Но задача ж держать стадо где нужно.
+
0
09104
09104
16 октября 2016, 12:38
Киев
#
Смысл в терминалах и большем количестве рабочих касс есть. Будут меньше очереди, быстрее обслуживание. А на каком основании по ряду платежей (например, детские сады) плательщиков гонят в ощад, непонятно. По логике главное заплатить и чтобы деньги пришли к получателю. А через какой банк и какую комиссию платить — это уже выбор плательщика. Да будет Вам известно, в платёжных терминалах довольно простое меню — у Привата, например, гораздо сложнее. И есть немаловажный раздел: «Оплата по произвольным реквизитам». Это экономит время: не надо всё вписывать в бланк (реквизиты, назначение платежа). Все данные вбиваются в форму, деньги в купюроприёмник, сдача на мобильник или на карту ощада — да и все дела. Для полноценной работы терминалов нужен холл менеджер — можно будет своевременно заменить купюры, которые не хочет принимать терминал.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1