elisshell elisshell
11 октября 2016, 15:10
1
В серпні 2016 року мною було подано онлайн заявку на отримання картки киянина. Після оформлення заявки через сайт, я звернулась до кол центру и сакцентувала увагу на тому, що мені потрібна саме катра VISA. 11.10.2016 я звернулась до відділення за адресою м.Київ, вул. Нижній Вал/Межигірська 37/20 для отримання картки. У відділені мені запропонували встановити пін код та видали картку MASTER CARD. Того самого дня я звернулась до віділення за адресою Верхній Вал 44, для перевипуску картки системи VISA та заміни фотокартки. У відділені мені у цьому відмовили. Та виявилось, що за карткою киянина MASTER CARD в мене заборгованість с 120 грн!!! Виявляється що випуск картки киянина є платний і це коштує 120 грн. на рік. Вперше про це я почула коли ця сумма вже була боргом на моєму рахунку! Звертаю увагу, що на сйті банку вказано, що випуск кратки киянина безкоштовний, але виявляєтья, що це тільки для пільговікі, а без пільги картка платна. Співробітники відділення повідомили що нічим не можуть допомогти, і що про те, що оформлення картки платне мене повинен був сповістити хтось раніши. Я звернулась до кол центру і там мені теж відмовили у допомозі, сказали що можно написати скаргу на працівника, який видав картку і можливо банк розгля іі і якщо вирішить, що це дійсно провина співробітника, то мені можливо повернуть кошти, але вони цього не гарантують и не рекомендують. І як висновок у мене тепер є картка ощад банку MASTER CARD, яка мені не потрібна, та борг по ній у 120 грн.!!! Такого сервісу і відношеняя до клієнтів я ще не бачила не де! Не кому не рекомендую користуватися послугами цього банку.
Ответ банка
Ощадбанк
11 октября 2016, 15:21
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. При виникненні подібної ситуації необхідно, щоб Ви написали скаргу на працівника, буде ініційоване службове розслідування та по результатам будуть прийняті міри. Рохрахунково-касове обслуговування обумовлюється Тарифами банку, які Ви підписуєте при відкритті рахунку і таким чином ознайомлюєтесь з ними. Повторно приносимо вибачення за незручності.

Комментарии (1)

+
0
elisshell
elisshell
11 октября 2016, 15:27
#
Типова відписка банку, яка ніяк не допомогає вирішити проблему. «Рохрахунково-касове обслуговування обумовлюється Тарифами банку, які Ви підписуєте при відкритті рахунку і таким чином ознайомлюєтесь з ними. » Коли робишь замовлення картки онлайн, ніякі тарифи не підписуешь, і можливості з ними ознайомитись нема. Дивлячись відгуки на цьому сйті, бачу що це типова проблема. Тобто це схема обману клієнтів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться