Юлія Петрина Юлія Петрина
3 октября 2016, 14:52
1
Здавалося б, що могло б статися при видачі всього лиш стипендіальних карток студентам економічного університету (КНЕУ) — нічого особливого, але ситуація була не те, що дивна а навіть не законна, принаймі я токої думки. Все почалося з того, що як виявилося в установлену дату всі картки не були виготовлені, а вже 03.10, тобто більше місяця я є студентом і деюре мені нарахована вже одна стипендія за вересень. Припустимо я студент заочної форми навчання приїхав з іншого міста в установлену дату отримати свій студентський і стипендіальну картку (КНЕУ поєднує ці дві речі) і тут мені кажуть буде через 2-3 дні. Тобто? мені ще раз їхати? я працюю, на те й на заочну форму пішов, на питання чому моєї картки нема відповідь лаконічна: «Картковий відділ не встигає з таким обємом роботи». Тоді можна було зачекати тих 2-3 дні і видати всім студентам відповідно разом або вивісити списки окремо тих які вже можуть забирати, але ж ні. Хіба треба та клієнтоорієнтованість Ощадбанку. Клієнтом менше-більше байдуже, всеодно не лопне:) Але це не найбільші проблеми. Я була в числі тих щасливчиків, хто отримав, ну єдине що дані були не повністю мої:) що я маю на увазі? а те, що при підписання договору я помітила, що дата народження в роках не сходиться, постаріла я раптово на майже 20 років. На це мені співробітники теж не хвилюючись відповіли: «ТИ ручкою закресли, а зверху правильно напиши, ми самі в програмі змінемо». ЩО? ЯК Я МОЖУ В ДОГОВОРІ ЩОСЬ ЗАКРЕСЛИТИ РУЧКОЮ? Може мені і тарифи закреслити і свої написати? я звісно не юрист, я що не є банкір( напрямок банківська справа), але більш ніж впевнена такі договори не дійсні. А ще інше питання: ідентифікаційний податковий номер напряму вказує на стать, рік народження і так далі. ЯК ЖЕ ВИ В ПРОГРАМУ ВВЕЛИ МІЙ ІПН, А ДАТУ НАРОДЖЕННЯ ІНШУ? Це залишилося таємницею, в прямому сенсі, банківською таємницею:) така інформація не розголошується:) Далі дивним образом в мене зявляється не прописане мною кодове слово-пароль, так з повітря. ЧУДОВО!!!
Ответ банка
Ощадбанк
3 октября 2016, 16:37
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності. Дійсно є проблеми із виготовленням карток, сьогодні у відділення поступило 800 карток, завтра має бути нова партія. Випуск карток проводиться по запиту деканату, термін — 14 календарних днів. Відповідно, після подачі деканатом інформації у Банк картки через 14 днів надсилаються у відділення. Інформація по клієнту (кодове слово, дата народження та інше) вноситься на основі інформації, яку надає деканат. Якщо вони не коректні, то їх можна замінити через відділення. Персональні дані по ІПН недоступні Банку, так як це база іншої організації. Повторно приносимо вибачення за незручності.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться