Іван Біленко Іван Біленко
19 августа 2016, 10:11
без оценки
В мене зняли комісію в Ощадбанкі з запізненням протягом 2 місяців майже 300 грн, як таке можливо? тобто я знімав кошти в банкоматах не Ощадбанка протягом майже 2 місяців комісія не утримувалася, а потім Ощадбанк вирішив перерахувати комісію? В чому вина клієнта? Мені пояснили що був збій програми. Я чогось не розумію? Збій програми протягом 2 місяців!!! Щоце за система така? якщо вине не клієнта, то чому з мене зняті кошти? і як можливо їх повернути? куди звертатися? до суду чи поліції?
Ответ банка
Ощадбанк
19 августа 2016, 10:56
Доброго дня. При відкритті рахунку Ви підписуєте Тарифи банку на осблуговування карткового рахунку, тим самим Вы погоджуєтесь з комісіями. На жаль, відбувся технічний збій і 2 місяці ці комісії не списувались.

Комментарии (3)

+
0
manson
manson
19 августа 2016, 10:33
Дмитрий, Киев
#
Ну насчет суда и полиции вы прям загнули. Сначала стоит разобраться в ситуации более детально, и возможно в последующем нужно будет написать заявление в банке, и лишь потом, если будет явный факт нарушения со стороны банка, идти в другие инстанции.
+
0
sersin
sersin
22 августа 2016, 21:00
#
Поменяйте банк, пока не поздно…
+
0
lumar
lumar
26 августа 2016, 14:43
#
Така сама ситуація підключене СМС-інформування, знімав кошти в банкоматі приват банка комісію не забирало, у заязку з чим подовжував знімати тому що в деякі моменти це було зручніше. Заходжу вчора через ощад 24/7 з телефона в мене вже мінус на рахунку, через СМС-інформування неповідомлений про зняття коштів, звоню до оператора (дозвонився на 20-25хв) після розмови з оператором тільки розумію чого мінус.
Питання:
1. Защо ви я плачу кожен місяць 5 грн(якщо непомиляюсь) за СМС-інформування.
2. Чому я маю розплачуватися за ваші помилки.

Пропоную подати якусь загальну петицію людей які попали в такуж ситуацію!!!!!!!!!!!1

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться