Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
jktrcfylhf1
jktrcfylhf1
12 августа 2015, 19:32
Елена, Ковель
Доброго дня! Прошу керівництво даного банку зреагувати на моє повідомлення. 12 травня 2015 року, я звернулась в Ковельське відділення «Ощадбанку» (м.Ковель, вул.Смірнова, 4) для отримання соціальної виплати, яка була перерахована на мій особистий рахунок 09 серпня 2015 року. Проте свої кошти я отримати не змогла, оскільки працівник банку (бейджика при собі в неї не було, а тому я не в змозі сказати її ПІП) приблизно півтори години переконувала мене в тому, що це неможливо, оскільки закінчився термін дії моєї картки. Спілкування даного представника з працівниками гарячої лінії та іншими спеціалістами банку результатів не принесло (вона їх ігнорувала). Спеціаліст даного відділення відмовилася приймати в мене заяву на видачу моїх же коштів, навіть після розмови з начальником, мотивуючи це тим, що в неї закінчився робочий день та немає часу, хоча на той момент було біля 16 год. Прошу розглянути дане звернення та притягнути працівника відділення до відповідальності задля уникнення такої поведінки в майбутньому.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться