TestPassed TestPassed
14 января 2015, 16:09
1
З 1.01.2015р. банк не виконує взяті зобовязання в частині повідомлення клієнта про рух коштів по рахунку. Згідно розділу VІ п.3 та п.4 постанови НБУ №705 від 05.11.2014р. «обовязок банку щодо повідомлення користувача про здійснення операції з використанням електронного платіжного засобу користувача є виконаним у разі: інформування банком користувача про кожну здійснену операцію відповідно до контактної інформації наданої користувачем» З 1.01.2014р. банк внутрішнім розпорядженням (зі слів оператора кол-центру) обмежив надання смс-інформування на рух коштів понад 50 гривень попередньо не повфдомивши про це клієнтів. Згідно умов платної послуги смс-інформування банк зобовязувався надсилати повідомлення про всі операції, які здійснюються по рахунку.
Прошу пояснити прредставників банку правову основу порушення постанови НБУ №705 від 05.11.2014р. а також зміну умов надання послуги смс-інформування без попереднього повідомлення клієнтів та висвітлення на офіційному сайті?
Ответ банка
Надра
15 января 2015, 11:07
Добрий день. На цьому сайті ми можемо проконсультувати з виникнення проблеми технічно- оперативного характеру. Питання виконання або роз'яснення договірних стосунків вирішуються через розгляд офіційних звернень по контактних адресах банку. По даному питанню рекомендуємо Вам адресувати письмову заяву на адресу центрального офісу банку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться