ВХОД
Вернуться

Майте совість!!!

VmV4 VmV4
26 ноября 2014, 16:13
без оценки
23 жовтня 2014 року зробила оплату за навчання 1800грн.через надра банк. так як вчусь на заочному, плачу на початку сесії. пройшла сесія, мені дзвонять з бухгалтерії університету і кажуть що в мене неоплата. дають термін на оплату 3 дні. я приходжу у відділення надра банку в якому робила переказ і мені повідомляють що затримка якась, почекайте пару днів ще. чекаю пару днів ще — немає! переводжу нову суму грошей (оплату за навчання) через інший банк, щоб не виключили з університету. чекаю ще тиждень — нема. дзвоню на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ, а мені там відповідають:«А ми не по тому, ми тільки по карточках пластикових» Виникає запитання «Чому ж та лінія називається гарячою???» Кажуть звернутися в відділення через яке відправлялися гроші. у відділенні сидять 2 дівчини, в яких не можу нічого допитатися. Директора відділення немає! неіснує в них такого. чекаю на оплату вже 1місяць і три дні… і тут… СЮРПРИЗ!!! — відділення надра банку в нащому місті закривається!!! Дзвоню, питаю куди звертатись, відповідають в інший районний центр! А я посто впевнена, що в іншому районному центрі скажуть:«а це не до нас!» що робити????!!!!"
Ответ банка
Надра
27 ноября 2014, 12:13
Шановна, VmV4. Повідомте, будь ласка, на електронну адресу k_servisa@nadrabank.ua вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., адреса відділення, скан-копію платіжного документа ).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд