Минфин - Курсы валют Украины

Установить

А мене все влаштовує!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
yarik1177 2 октября 2014, 19:29
Обслуговуюсь в банку Надра в Закарпатській області уже давно, і нічого поганого не можу сказати! Навіть як почали затримувати платежі, то працівники банку порекомендували мені і допомогли перевести платіж через інтернет банкінг, зразу у відділенні, кошти поступили зразу без проблем. Дуже приємні і доброзичливі працівники. Отже зроблю висновок, що з любої проблеми можна знайти вихід))))))))
Надра
Ответ банка
3 октября 2014, 11:38
yarik1177, добрий день. Дякуємо за відгук.

Комментарии - 8

+
0
finklient
finklient
2 октября 2014, 19:53
#
Цікаво, який би Ви найшли вихід,, якби Вам не повертали Ваші гроші по депозитному договору, строк якого закінчився. Порадьте.
+
0
Davidoff
Davidoff
2 октября 2014, 19:53
#
БАНК НАДРА — ВОРЫ В ЗАКОНЕ!

Дуже радий за Вас! А мене не влаштовує те що мене обдурюють і не віддають мої гроші. І нічого конкретного не запропонували. Звичайно з любої проблеми можна знайти вихід при бажанні. Поки такого бажання зі сторони банку я не помітив. Я просто хочу щоби мені повернули мої гроші згідно договору, який підписали з одногу боку я з іншого банк. Все крапка! Як ви вийдете з ситуації коли ваш сусід зайняв у вас гроші, та не збирається їх віддавати, і усіляк ухиляється від зустрічи з вами?
+
0
oleg68
oleg68
2 октября 2014, 19:58
#
Davidoff, повнiстю вас пiдтримую!
+
0
yarik1177
yarik1177
2 октября 2014, 20:13
#
Вибачте, будь-ласка, але в цій ситуації я нічого не можу вам сказати. я конкретно говорю по платежах. На мою думку має велике значення керівництво відділення, в моєму випадку начальник відділення в якому я обслуговуюсь допомагав мені у вирішенні питань які у мене виникали.
+
0
Davidoff
Davidoff
2 октября 2014, 20:28
#
Да все нормально, я дійсно радий за Вас, що у вас все гарно і добре, що маєте таке кчемне керівництво відділення. Дай Боже не потрапити у таку халепу як я. Але є деякі речі на які керівництво відділення ні в уякому разі не може вплинути. Усі відділення підпорядковуються головному офісу, і якщо з офісу вам гроші не перерахують не один керівник відділення Вам не допоможе. Кожна історія як і палка має два кінці. Бувайте здорові!
+
0
selo1961
selo1961
2 октября 2014, 21:32
#
Шановний yarik1177, насправді вас влаштовує конкретне відділення і конкретний персонал. Честь і хвала їм за турботу про клієнта а Вам за те що не полінувались написати. Впевнений вони на це заслуговують.
+
0
Norma32
Norma32
3 октября 2014, 10:22
#
Работники отделений вообще редко в чем бывают виноваты(разве что в собственной некомпетентности и нежеланию помочь клиенту), а так все предписания и инструкции, а также завоз денег идут сверху, от тех людей, к которым ни через форумы, жалобы и т.п. не достучаться. Только сми и только митинги, пока мы боимся и ленимся отстаивать свои права, они «в шоколаде»
+
0
finklient
finklient
4 октября 2014, 11:50
#
Вы правы, наверное, нужно опять собираться, обращаться в СМИ, устраивать митинги под отделениями банка…
Ежедневным хождением ничего не добиться.Бесполезная трата времени и нервов…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться