ВХОД
Вернуться

ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ!

Vladimyr Vladimyr
4 ноября 2013, 11:07
1
Я вимагаю повідомити мені результати вашого внутрішнього розслідування! Чому вони для нас замовчуються? Знову йдуть загальні фрази. Де відповідь на нашу скаргу Голові правління ПАТ «КБ „Надра“ п. Зінкову Д.В. (Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року). Чому перший лист до Приватбанку 29.10.2013?

Це на вашу думку оперативне звернення? Що зроблено в період 12.08.2013 по 01.11.2013? Чому ваші ж спеціалісти встановили програму на компютер де »… встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк»...??? Яким чином "… Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК.." якщо такого не було?

Аналогічно припускаю, що відбулося втручання третіх осіб у вашу систему банківської безпеки. А на підставі того, що нам не надані результати внутрішнього розслідування — роблю висновок: ви свідомо замовчуєте справжню причину даної проблеми — злам системи Надра банку. Ми також провели своє внутрішнє розслідування, яке довело що ніяких шкідницьких програм встановлено не було, а ключі ніхто не викрадав.

Таким чином банк провів платіж аж ніяк не за нашим дорученням. А якщо б клієнтура вашого банку складалась лише з осіб, що користуються ліцензійним ПЗ — надра банк давно б збанкрутував. Це навпаки ми допомогли вам в «такий спосіб» виявити прогалини у вашому дистанційному ПЗ. Проблема тут значно виходить за загальні рамки. Під прицілом — кожен клієнт банку.

Банк прийняв вигідну тільки для себе позицію, звинувачуючи клієнта опираючись на непідтверджені факти. Де факти? Це було зрозуміло з самого початку. Ось вам ситуація, коли клієнт лишається на самоті з вашими проблемами. Дайте відповідь — на підставі чого нам було повідомлено про заблокування коштів на картці Приватбанку працівниками Надра на наступний день після викрадення 13.08.2013р.? На підставі чого ви пишете "… на сьогодні кошти не втрачено"?

Комментарии (1)

+
0
Nadra Bank
Ответ банка
Nadra Bank
5 ноября 2013, 10:48
#
Шановний Володимир! Повідомляємо Вам, що описані Вами події стали предметом ретельних перевірок з боку спеціалістів нашого банку. Зважаючи на те, що більшість з встановлених відомостей мають ознаки банківської таємниці та не можуть бути розголошені нами в Інтернеті, вважаємо за можливе повідомити тут лише декілька деталей.
Зокрема, маємо зазначити, що списання коштів з рахунку, про яке Ви згадуєте, відбулось за допомогою системи дистанційного обслуговування типу «Клієнт-банк». Нами встановлено, що списання було проведено внаслідок дій третіх осіб, які за допомогою шкідницького програмного забезпечення отримали доступ до системи «Клієнт-банк», встановленої на комп’ютері Вашого підприємства. Банк в цій ситуації фактично виконував доручення Вашого підприємства про перерахунок коштів. Жодних неправомірних дій співробітники банку при цьому не проводили.
Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК, та встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» (зокрема, вимог щодо поновлення антивірусної бази, обмеження доступу до комп’ютера, умов зберігання таємних ключів, тощо). Оскільки Ви відмовились від більш глибокої перевірки Вашого ПК, нашими спеціалістами на основі отриманої інформації було зроблено висновок про те, що саме недотримання вказаних правил зробило можливим доступ зловмисників до встановленого на Вашому комп’ютері ПО та, як наслідок, Вашого рахунку.
Одразу ж після того, як Ви повідомили банк про несанкціоноване списання коштів з Вашого рахунку, нами вживалися всі необхідні дії для повернення Вам коштів. Зокрема, ми всебічно сприяємо Вам у спілкування з правоохоронними органами, оскільки саме від їх роботи сьогодні залежить вирішення питання на Вашу користь. Банк не відмовляв і не відмовляє Вам у допомозі, але просимо зрозуміти, що списання коштів відбулося не за ініціативою та не з вини банку, а отже наразі в нас, нажаль, немає підстав для того, щоб просто повернути їх Вам. Просимо з розумінням віднестися до викладеної інформації та продовжити спільну роботу з метою повернення Вам коштів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд