ВХОД
Вернуться

ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ!

Vladimyr Vladimyr
1 ноября 2013, 17:18
без оценки
В продовження розпочатої теми! Прошу надати змістовну, не завуальовану відповідь на поставлені питання: 1. Нами було надіслано скаргу Голові правління ПАТ «КБ „Надра“ п. Зінкову Д.В. Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року надіслана за адресою 04053, Київ, вул. Артема 15 цінним листом з описом та рекомендованим повідомленням і отримана адресатом 05.09.2013. Чому цю скаргу проігноровано? Де відповідь? 2. 04.10.2013 нами було направлено скаргу по даному питанню до НБУ в Рівненській обл. У відповідь на нашу скаргу до НБУ, 21.10.2013 отримали лист № 14-4-13113 від 16.10.2013 від ПАТ КБ „НАДРА“. Згідно листа-відповіді ПАТ „КБ НАДРА“, керівництвом банку надано доручення директору Відділення ПАТ „КБ НАДРА“ Рівненське РУ розглянути питання щодо можливості повернення нам завданих збитків за рахунок внутрішніх резервів банку. Водночас, 24.10.2013 нами було отримано відповідь на скаргу від НБУ № 15-006/2452, де також йде мова про відшкодування нам матеріальної шкоди ДО пийняття остаточного рішення у кримінальному провадженні. Пані Новак А.В., коли питання буде розглянуто? Коли буде повернено кошти? 3. Від самого початку несанкціонованого списання вами наших коштів з р/р йшла мова про внутрішнє розслідування банку, про заходи, що вживаються вами, про офіційні звернення ПАТ „КБ НАДРА“ до „Приватбанку“. Сьогодні, 01.11.2013, нами отримано першу копію такого звернення до Приватбанку. Лист № 22-4-13750 датовано 29.10.2013. Які конкретні дії було прийнято Надра банком з вирішення нашого питання з 12.08.2013 року. Чи 29.10.2013 — це був єдиний крок? Прошу надати конкретну відповідь.
Ответ банка
Надра
1 ноября 2013, 18:35
Шановний Володимир! Повідомляємо Вам, що описані Вами події стали предметом ретельних перевірок з боку спеціалістів нашого банку. Зважаючи на те, що більшість з встановлених відомостей мають ознаки банківської таємниці та не можуть бути розголошені нами в Інтернеті, вважаємо за можливе повідомити тут лише декілька деталей.
Зокрема, маємо зазначити, що списання коштів з рахунку, про яке Ви згадуєте, відбулось за допомогою системи дистанційного обслуговування типу «Клієнт-банк». Нами встановлено, що списання було проведено внаслідок дій третіх осіб, які за допомогою шкідницького програмного забезпечення отримали доступ до системи «Клієнт-банк», встановленої на комп’ютері Вашого підприємства. Банк в цій ситуації фактично виконував доручення Вашого підприємства про перерахунок коштів. Жодних неправомірних дій співробітники банку при цьому не проводили.
Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК, та встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» (зокрема, вимог щодо поновлення антивірусної бази, обмеження доступу до комп’ютера, умов зберігання таємних ключів, тощо). Оскільки Ви відмовились від більш глибинної перевірки Вашого ПК, нашими спеціалістами на основі отриманої інформації було зроблено висновок про те, що саме недотримання вказаних правил зробило можливим доступ зловмисників до встановленого на Вашому комп’ютері ПО та, як наслідок, Вашого рахунку.
Одразу ж після того, як Ви повідомили банк про несанкціоноване списання коштів з Вашого рахунку, нами почали вживатися всі необхідні дії для повернення Вам коштів. Зокрема, ми всебічно сприяємо Вам у спілкування з правоохоронними органами, оскільки саме від їх роботи сьогодні залежить вирішення питання на Вашу користь. Банк не відмовляв і не відмовляє Вам у допомозі, але просимо зрозуміти, що списання коштів відбулося не за ініціативою та не з вини банку, а отже наразі в нас, нажаль, немає підстав для того, щоб просто повернути Вам їх.
Просимо з розумінням віднестися до викладеної інформації та продовжити спільну роботу з метою повернення Вам коштів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд