ВХОД
Вернуться

два месяца уже жду чарджбек

nadsat nadsat
15 октября 2013, 19:07
3
15 августа с моей карточки неизвестные лица в несколько транзакций утянули с моей карточки 831 евро. Как полагается в таких случаях на следующий же день написал в моем отделении заявление о проведении расследования, заблокировал карточку. Сотрудник отделения уверил меня что в течение месяца заявление будет рассмотрено и в зависимости от результатов деньги либо вернут, либо, если будет доказано, что транзакции не были мошенническими, меня оштрафуют. Прошло два месяца, мне вернули 104 евро, по поводу остального банк хранит презрительное молчание (вопреки ст.20 Закона Украины про обращения граждан). Начальник отделения на мой вопрос о результатах расследования заявила буквально следующее: «Да вам еще повезло что вы обратились к нам и мы вам хоть что-то вернули, в другом банке с вами бы и разговаривать не стали». Большое спасибо, Банк Надра, но я то хранил деньги у вас, а не «в другом банке».
Ответ банка
Надра
16 октября 2013, 09:24
Добрый день! Мы хотели бы разобраться в ситуации, но для этого нам
необходимо больше информации. Пришлите, пожалуйста, информацию о себе (ФИО, контактный номер телефона), а так же адрес отделения в котором Вы обслуживаетесь, на электронный адрес K_Servisa@nadrabank.kiev.ua В теме письма укажите обращение на сайт Минфин 15.10.13. Спасибо!

Комментарии (2)

+
0
Nadra Bank
Ответ банка
Nadra Bank
24 октября 2013, 17:08
#
Шановний, nadsat! У відповідь на Ваше звернення маємо повідомити, що підняте Вами питання вже було предметом детального розгляду зі сторони нашого банку. За Вашої згоди, співробітниками підрозділу банківської безпеки було здійснено перевірку персонального комп’ютера, за допомогою якого Ви здійснювали операції з платіжною карткою. На ньому було виявлено ряд шкідливих програм (троянське ПО), за допомогою яких стає можливим несанкціоноване завантаження та запуск іншого ПО, відстеження клавіатурного вводу користувачем паролів, логінів та інших реквізитів, фото екрану з подальшою передачею цієї інформації зловмисникам. Цей факт є підставою для відмови клієнту у відшкодуванні грошових коштів. Але, незважаючи на це, нашими співробітниками було проведено роботу з банком, який обслуговує один з сайтів, внаслідок чого частину коштів вдалось Вам повернути. В подальшому наполегливо просимо відноситися до використання реквізитів платіжної картки при користуванні Інтернетом з особливою обережністю. Також радимо Вам оформити для цього картку Visa Virtuon, що спеціально створена для максимального захисту Ваших коштів при роботі в Інтернеті.
+
0
nadsat
nadsat
26 декабря 2013, 12:38
Николай, Киев
#
Добрый день!

1. Сотрудники Банка НЕ проводили проверки моего компьютера. Был только звонок из Службы Безопасности с просьбой проверить компьютер антивирусами и отправить результаты проверки электронной почтой.
2. Банк проигнорировал Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» а именно:
Ст.14 пункт 17. Банк зобов'язаний розглядати заяви (повідомлення) користувача, що стосуються використання електронного платіжного засобу або незавершеного переказу, ініційованого з його допомогою, надати користувачу можливість одержувати інформацію про хід розгляду заяви (повідомлення) і повідомляти в письмовій формі про результати розгляду заяви (повідомлення) у строк, установлений договором, але не більше строку, передбаченого законом для розгляду звернень скарг громадян.
Закон України «Про звернення громадян», Розділ ІІ, Ст. 18, а именно:
Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
знайомитися з матеріалами перевірки;
одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
и Стаття 20 этого же Закона:
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
3. «На ньому було виявлено ряд шкідливих програм (троянське ПО), за допомогою яких стає можливим несанкціоноване завантаження та запуск іншого ПО, відстеження клавіатурного вводу користувачем паролів, логінів та інших реквізитів, фото екрану з подальшою передачею цієї інформації зловмисникам. Цей факт є підставою для відмови клієнту у відшкодуванні грошових коштів.» Будьте добры уточнить где это прописано.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд