petro1 petro1
20 мая 2016, 12:46
без оценки
На мою скаргу від 13.05.2016 року, банк повідомив, що зі мною зв’яжешся керівник відділення банку, але пройшло сім днів та жодна особа банку зі мною не зв’язалася, та також на мою скаргу до контакт центру не надійшло жодного дзвінка. Сьогодні подзвонив до контакт центру і мені повідомили, що вже провели перевірку мого звернення і керівник відділення в м. Бровари повідомив « що дії працівників банку є коректними та професійними». Але чому мені надали недостовірну інформацію відмовилася повідомити. Що свідчить, що банк Михайлівський змушує обманювати клієнтів, щоб працівники банку отримували комісійні чи бонуси за обман клієнтів. Це підтверджується тим, що коли минулого разу, вже також провели перевірку моєї скарги щодо неправомірного зняття комісії, то жодних порушень не виявили. Але коли на повторне письмове звернення було встановлено неправомірність зняття комісії та було повернуто суму комісії, то банк не повідомив причину неправомірного зняття комісії та хто покараний за це. Що на мою думку свідчить про заохочення працівників банку обманювати клієнтів. Крім того, якщо моя скарга є неправомірною, та не відповідає дійсно то банк має право звернутися до суду на клієнта «за наклеп на професійні дії працівників банку», а то виявляється, що працівники банку мені все професійно пояснили, коли змушували мене зняти пролонгацію, а я не зрозумів, що треба діяти на оборот та тому виконав рекомендації працівників банку. Одним словом повне кидалово!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1